Прототип Sony Vision-S виїхав на дороги Європи | BOSS AUTO
укр||

Прототип Sony Vision-S виїхав на дороги Європи

Прототип Sony Vision-S виїхав на дороги Європи фото №1
Концепт Sony Vision-S, представлений японською компанією на шоу CES в Лас-Вегасі, закономірно викликав підозри, що гігант електроніки промацує грунт для запуску на ринок власного автомобільного бренду. Тим більше це не перший автомобільний концепт у Sony. Але немає: глава даного проекту Ізумі Каваниси в інтерв`ю виданню Impress Watch пояснив, що у Sony немає планів ставати автовиробником. А Vision-S - це лише демонстрація вкладу Sony в еволюцію сучасного автомобіля. Проте машина опрацьована досить і досить детально. Всупереч звичаю, навіть був оголошений ряд її характеристик.
Прототип Sony Vision-S виїхав на дороги Європи фото №2
Концепт надають руху два електромотори по 200 кВт (272 к.с.) кожен. Вони стоять по одному на передній і задній осях. Привід, відповідно, повний. З нуля до сотні електрокар прискорюється за 4,8 с. Максималка дорівнює 240 км / ч. Звичайно, основна увага приділена електронній начинці. Машина має високий ступінь автономності (2 в даному концепті, з перспективною зростання до рівнів 4 і 5 тільки за рахунок апдейта софта). Її забезпечують аж 33 сенсора різних типів, в тому числі 13 камер, три лидара, п`ять радарів і 12 ультразвукових датчиків. Разом вони створюють систему сприйняття обстановки на 360 градусів, названу Safety Cocoon (а розстановка всіх цих пристроїв іменується Oval).
Прототип Sony Vision-S виїхав на дороги Європи фото №3
Камери і сенсори є і в салоні: автомобіль розпізнає обличчя водія, руху голови і рук. Це допомагає електроніці контролювати його увагу і фізичний стан, щоб вчасно перехоплювати управління при необхідності. Заодно ця система може впливати на настройки кліматичної установки і інші параметри внутрішнього середовища.
Прототип Sony Vision-S виїхав на дороги Європи фото №4
Концепт здатний, наприклад, визначити, що пасажир на задньому сидінні заснув, і відрегулювати температуру навколо нього для більш комфортного сну. Не доводиться дивуватися і просунутої аудіосистеми з індивідуальними динаміками, вбудованими в кожне з чотирьох крісел. Та й набір дисплеїв тут теж з «секретом» - вони дозволяють в різних поєднаннях виводити картинки з армії зовнішніх камер, причому тут застосовується обробка зображення для поліпшення видимості і автоматичного підстроювання яскравості екранів.
Прототип Sony Vision-S виїхав на дороги Європи фото №5
Для Sony було б ризиковано витратити багато часу і сил на чергову спробу додавання нової марки в насичений автомобільний світ. Після закриття автомобільного проекту фірми Dyson, відмови Ямахи від власних автомобільних проектів, згасання ідеї електрокара Apple. А ось передати напрацювання кому-небудь японці цілком здатні. До слова, машини Apple передбачалося випускати на потужностях фірми Magna Steyr, яка відома як контрактний виробник. І якраз Magna допомогла Sony з автомобільною частиною нинішнього концепту (зокрема платформа).