Щоб зробити це порівняння чесним, ми орієнтуватимемося на середній річний пробіг у США, що дорівнює 21 700 км (дані Міністерства транспорту США). Вважати електроенергію будемо за середнім тарифом для будинку в США у розмірі 0,1252 долара за кВтг (Electric Choice), а бензин – за середньою ціною 0,867 долара за літр (на 31 грудня 2021 року, AAA).

Для Corolla ми розділимо середній річний пробіг в 21700 км на 100 км, а потім помножимо це число на 7,8 літра і отримаємо приблизно 1695 літрів бензину, спаленого за один рік. Якщо помножити цю кількість на середню ціну бензину, то бензин для Toyota коштуватиме близько 1460 доларів на рік.
Для Leaf ми розділимо 21700 км на 100 км, а потім помножимо це приватне на 18,8 кВтг. Отримаємо, що за рік Leaf уживе близько 4080 кВтг електроенергії. Якщо помножити це на середній тариф на електроенергію в США, вийде, що заправка Leaf електрикою обійдеться всього в 510 доларів на рік. Насправді ця сума може виявитися ще скромнішою – якщо використовувати безкоштовні громадські зарядки та врахувати 250-доларову дотацію від EVGo у партнерстві з Nissan.

Висновок
Виходить, що електромобіль – такий як Leaf – порівняно із звичайним седаном із бензиновим двигуном здатний щорічно заощадити вам 950 доларів на "паливі". За чотири роки володіння ця економія підскочить до 3800 доларів, за вісім можна заощадити аж 7600 доларів. А якщо врахувати безперервне зростання цін на бензин і підвищену увагу влади (американської – прим. В.Т.) до економічної стимуляції придбання електромобілів – можливо, саме час перейти зі шланга на кабель!