Купе SCG 007S вийде дорожньою версією леманівського прототипу | BOSS AUTO
укр|

Купе SCG 007S вийде дорожньою версією леманівського прототипу

Купе SCG 007S вийде дорожньою версією леманівського прототипу фото №1
Компанія Scuderia Cameron Glickenhaus заявила про Намір побудуваті дорожній варіант спортпрототипа SCG 007 LMH - 007S. Автомобіль можна буде «точно» Виводити на дороги США и «ймовірно» - Британии, Європи, около Відразу и Японії. Всього буде побудовали 24 екземплярів за ціною $ 2,3 млн. Поставки планируют в течение двух років з моменту збору всех 24 замовлень.
Купе SCG 007S вийде дорожньою версією леманівського прототипу фото №2
Гоночна версія купе, 007 LMH, в результаті отримає бітурбовосьмёрку 3.5 від французької компанії Pipo Moteurs, що спеціалізується на гоночних моторах для самих різних серій і чемпіонатів, від ралі до WEC. Її віддача складе 750 к.с. і 800 Н • м (це дані від Pipo Moteurs). Двигун для дорожнього купе 007S Scuderia Cameron не позначені. Цілком ймовірно, він буде зовсім інший. Адже заявлені 1419 к.с., які припадуть на 1270 кг спорядженої маси. Обіцяні аеродинаміка, як у леманівського варіанту, регулювання кліренсу (для треку і шосе), вбудовані пневмодомкрати для швидкої заміни дорожніх шин на сліки і назад, система стабілізації для дорожнього застосування і настроюються слідкування за відпрацьованими газами і АБС для треку. Крім того, 007S виявиться одним з небагатьох тримісних гіперкарів, з розташуванням водія по центру і двох пасажирів трохи ззаду по краях (з сучасних моделей таким салоном мають McLaren Speedtail і GMA T.50)
Купе SCG 007S вийде дорожньою версією леманівського прототипу фото №3
Для шанувальників Scuderia Cameron Glickenhaus є ще одна приємна інформація: купе SCG 004S втілилося в вуглепластика. Взагалі, модель задумана в трьох версіях: гоночної 004C (вона вийшла в минулому році і навіть прийшла 14-ю у загальному заліку в «24 годинах Нюрбургринга-2020»), дорожньої 004S і «комбінованої» 004CS (допущеної на дороги загального користування, але з цілим списком елементів від гоночної версії).
Купе SCG 007S вийде дорожньою версією леманівського прототипу фото №4
Версія 004C використовує атмосферник V8 6.2 від GM, доопрацьований в Autotechnica Motori (527-608 сил). В 004S варто компресорний агрегат V8 5.0 (659 к.с., 720 Н • м), а в 004CS компресорний мотор, форсований до 861 сили. Версії 004S і 004CS будуть випускатися на фабриці SCG в Данбері (штат Коннектикут) за ціною «з заводу» в $ 460. 000  і $ 598 000, а гоночний варіант 004C будується в містечку Пон -вересні-Мартен (Італія) і коштує 650 000 євро.