Раніше європейський ринок закривався від китайських виробників за допомогою суворих екологічних норм. Але з розвитком електромобілів цей бар’єр перестав діяти. Цьогорічний мюнхенський автосалон демонструє китайську загрозу європейському автопрому.

Китайські автовиробники націлені на європейський авторинок, де продажі електромобілів зросли майже на 55%, приблизно до 820 тис од. за перші сім місяців, що становить близько 13% від усіх реалізованих нових авто. Потужна присутність Китаю на Мюнхенській виставці – тому підтвердження.

Близько 41% експонентів цьогорічного заходу мають штаб-квартири в Азії, причому це вдвічі більше китайських компаній порівняно з виставкою 2021 року
 Така експансія китайських виробників електромобілів викликала занепокоєння у представників європейської автоіндустрії. Вони вважають, що китайці підірвуть місцевих автовиробників і стануть домінувати в продажах.

Китайські виробники електромобілів на покоління випередили європейські бренди, яким доведеться важко боротися, щоб наздогнати їх, заявив генеральний директор Renault Лука де Мео.