Каліфорнійська фірма Czinger Vehicles провела першого червня презентацію гібридного гіперкара Czinger 21C в «фінальної виробничої специфікації». На жаль, майже нічого нового про купе ми не дізналися. Хіба що оголошена «оновлена ширина» в 2050 мм (перш ніякі розміри не називалися) і уточнена розгінна динаміка. Компанія просто повторила все вже сказане, зробивши наголос на свою систему адитивного виробництва Human-AI. По суті, це 3D-друк, з якої Кевін Зінгер безуспішно носиться як мінімум шість років.
«Кожен компонент спроектований за допомогою обчислень штучного інтелекту, оптимізований по вазі і продуктивності, красиво оброблений вручну, - запевняє Czinger Vehicles. - Запатентовані процеси виробництва, високоточна автоматизоване складання і нові матеріали дозволяють команді дизайнерів та інженерів запропонувати характеристики і стиль, раніше небачені в автоіндустрії ». У приклад ставиться верхній важіль незалежної підвіски, який на принтері виходить легким і порожнистим, тим самим «значно знижуючи» безпружинні маси.
Гіперкар «спроектований, надрукований і зібраний в Лос-Анджелесі», але двомісна кабіна до показу не готова. Омологовані дві конфігурації: перша вважається «полегшеною, зі збільшеною притискною силою», друга - «з низьким аеродинамічним опором». Czinger Vehicles стверджує, що 21C - «перша модель в серії» і «початок сімейства». Тираж купе як і раніше обмежений 80 одиницями. Скільки вони коштують і коли надійдуть в продаж, невідомо. Ціна на рівні $ 1,7 млн потребує підтвердження.