Кросовер Acura MDX Type S виведе команду на Пайкс-Пік | BOSS AUTO
укр||

Кросовер Acura MDX Type S виведе команду на Пайкс-Пік

Кросовер Acura MDX Type S виведе команду на Пайкс-Пік фото №1
Незважаючи на те що звичайна версія кросовера Acura MDX з`явилася в американських дилерів ще в грудні, модифікацію Type S навіть на фотографіях показувати не поспішають. Воно й не дивно - це перший паркетник фірми з подібним шильдиком, а значить, до дебюту потрібно підготуватися грунтовно. Підкреслюючи свою історичну прихильність до спорту, японці вперше виведуть трьохрядний модель на публіку по шляху до Пайкс-Піку - машина послужить тягачем причепа з гоночним седаном TLX Type S. Пробіг почнеться прямо від інженерного центру компанії в Річмонді і закінчиться на горі в Колорадо, де 99 -й раз в історії відбудеться знаменита «Гонка в хмари».
Кросовер Acura MDX Type S виведе команду на Пайкс-Пік фото №2
А ось інформацію про силовий агрегат оспортівленного кросовера японці не те щоб сильно приховували. Машина ділить один двигун з моделлю TLX Type S. Це турбомотор V6 3.0 віддачею 360 л.с. і 480 Н • м, над яким працювали інженери, які побудували наддувниє «шістку» для NSX. Пятидверка агрегатується з десятіступенчатим «автоматом» і системою повного приводу SH-AWD з можливістю векторизації тяги. На передній осі встановлені гальма Brembo, а серед режимів руху є недоступний звичайній версії пресет Sport. Інші подробиці будуть розкриті ближче до старту продажів - в кінці року.
Кросовер Acura MDX Type S виведе команду на Пайкс-Пік фото №3
Заявлену в сходженні четирехдверка TLX буде пілотувати Джастін Лампард. У підготовленого автомобіля збільшений тиск турбіни, перенастроєна робота «автомата» і повного приводу. У двигуна, як і у гоночних гальм, з`явилося додаткове охолодження. За рахунок модифікованої підвіски дорожній просвіт зменшений на 25 мм, а углепластіковиє панелі кузова з розвиненою аеродинамікою дозволили скинути більше 272 кг маси. Колеса відповідні - HRE діаметром 19 дюймів, укомплектовані сликами Pirelli.
Кросовер Acura MDX Type S виведе команду на Пайкс-Пік фото №4
Джеймс буде пілотувати купе NSX з новою програмою управління двигуном, обладнаного турбонагнітачами збільшеного розміру. Віддача «шістки» тут доведена до 634 л.с. (53). Інтер`єр у машини практично відсутня - це, як і інші заходи щодо зниження маси, дозволило позбутися від 90 зайвих кілограмів. Девятнадцатідюймовие колеса HRE також укомплектовані гоночними шинами Pirelli R. Автомобіль побореться за черговий рекорд в класі Time Attack 1 Division.