Седан Nio ET7 здасться на дорогах Китаю через два роки | BOSS AUTO
укр||

Седан Nio ET7 здасться на дорогах Китаю через два роки

Седан Nio ET7 здасться на дорогах Китаю через два роки фото №1
Компанія Nio на ринку електрокарів - не новачок. Фірма зі штаб-квартирою в Шанхаї, раніше відома як NextEV, має в своєму модельному ряду три «зелених» кросовера (EC6, ES6, ES8) і парочку неабияких двухдверок малий наклад для демонстрації власних можливостей. Про їх першому седані ET7 заговорили ще весною 2019-го, але реальну машину показали тільки зараз. Треба віддати належне: китайці йдуть прийнятому графіком, незважаючи на масові тайм-аути 2020 го, і навіть додають за результатами продажів. Передзамовлення на флагманську четирехдверка відкритий, але машини доберуться до власників лише в першому кварталі 2022 року.
Седан Nio ET7 здасться на дорогах Китаю через два роки фото №2
Автомобілі поки доступні в двох комплектаціях. Для звичайного ET7 запропоновані акумулятори ємністю 70 і 100 кВт • год за ціною 448 000 і 506 000 юанів відповідно. Виконання ET7 Premier буде комплектуватися тільки великий батареєю і обійдеться замовнику мінімум в 526 000 юанів. Нагадаємо, що не так давно компанія анонсувала програму надання накопичувачів за передплатою. Послуга BaaS буде коштувати 980 (11 258) Опис за молодший і 1480 юанів на місяць за більший акумулятор. Таким чином, ціни на самі машини без елементів складуть 378 000 і 398 000 юане1.
Седан Nio ET7 здасться на дорогах Китаю через два роки фото №3
Модель обладнана парою електромоторів, що забезпечують привід на всі чотири колеса. За передачу тяги на передню вісь відповідає двигун з постійним магнітом (180 кВт), ззаду трудиться асинхронний агрегат (300 кВт). Загальна віддача становить 653 к.с. (480 кВт) і 850 Н • м. Цього достатньо, щоб прискорити седан до 100 км / год за 3,9 с, а гальма Brembo зведуть швидкість машини до нуля за 33,5 м. Максимальна швидкість не розкрита. Аеродинамічний коефіцієнт тут має значення 0,23. Аналогічним показником може похвалитися електрокар Model 3 від Тесли, яка успішно дає бій китайським стартапам на їх же території.
Седан Nio ET7 здасться на дорогах Китаю через два роки фото №4
Важливим аспектом протиборства з американським виробником в Nio вважають розробки в області автономного водіння. Технологія NIO NAD (Autonomous Driving) заснована відразу на двох комплексах: NIO Aquila Super Sensing і NIO Adam Super Computer. Всього в системі задіяно 33 різних датчика, серед них значаться 11 камер, радари, лідари і високоточні модулі позиціонування. Флагман «бачить» на 500 м вперед, ідентифікує людей і автомобілі. Відзначається, що суперкомп`ютер з 48 ядрами в сім разів могутніше аналогічного обладнання у вищезгаданій Теслі.