Mercedes-Benz G 500 4 × 4² отримає оригінальну передню підвіску | BOSS AUTO
укр||

Mercedes-Benz G 500 4 × 4² отримає оригінальну передню підвіску

Mercedes-Benz G 500 4 × 4² отримає оригінальну передню підвіску фото №1
Спадкоємець моделі Mercedes-Benz G 500 4 × 4² (4x4 Squared) з`явиться в нинішньому році. Ймовірно, вже навесні. На це натякає не особливо прикритий плівкою прототип, спійманий фотошпигунів на випробуваннях. Нагадаємо, що актуальний G-клас зразка 2018 року зберіг індекс від попередника (тому його називають «серія W463, покоління два»), однак по суті новий: від шасі до кузова. І одна з найважливіших змін - заміна жорсткого моста попереду на незалежну підвіску. Цікаво, як це відіб`ється на екстремальному 4 × 4²? Схоже, що так само радикально.
Mercedes-Benz G 500 4 × 4² отримає оригінальну передню підвіску фото №2
Попередній Гелендваген 4 × 4² хизувався двома портальними мостами з колісними редукторами, що дозволили йому отримати кліренс в 450 мм, кут в`їзду в 52 градуси і глибину броду в метр. Спадкоємець повинен продемонструвати схожі параметри, але на іншій основі. Спереду тут видно масивні поперечні важелі, що навівають асоціації з машинами для Дакара. Екзотичне рішення з двома амортизаторами на кожному колесі може і не зберегтися (на прототипі таких не видно). Але в іншому машина обіцяє бути просунутої, з трьома блокуваннями диференціалів і бітурбовосьмёркой 4.0. Віддача як мінімум на рівні нинішнього звичайного G 500 (422 к.с., 610 Н • м). Ймовірна помірна 48-вольта гібридна надбавка.