Щомісяця зростає інтерес до електромобілів їх все більше привозять з-за кордону. Показники ринку виявилися рекордними не лише для України, але й у порівнянні з європейськими сусідами: загальний парк електромобілів в Україні перевищує польський на майже 20 тисяч машин.
Станом на кінець липня в Україні було зареєстровано понад 64,3 тисячі електричних транспортних засобів, з них близько 62,2 тисячі — це легкові автомобілі та понад 2 тисячі — вантажівки. Якщо порівнювати з липнем 2022 року, то рік тому на українських дорогах рухалося приблизно 40,3 тисячі електромобілів. Тобто, за рік відбулося зростання приблизно на 60%. Про позитивний тренд свідчить і той факт, що лише минулого місяця українці придбали 4,6 тисячі автомобілів з нульовими викидами. Це черговий рекорд на ринку: на 70,4% більше, ніж у липні 2022 року, і на 1,3% більше, ніж у червні-2023.

Масштаб розвитку українського ринку стає більш очевидним, якщо порівняти ці цифри зі статистикою найближчих європейських сусідів. Так, по дорогах Польщі рухається понад 47 тисяч електромобілів, з них близько 42,2 тисячі — легкові, а понад 4,8 тисячі — вантажівки. Загалом — парк електромобілів в Україні перевищує польський на майже 20 тисяч. Польща також відстає, якщо порівняти кількість плагін-гібридів: в Україні зараз нараховується близько 61,7 тисячі таких машин, у Польщі — менш як 40,7 тисячі.

Сприяє розвитку цього сегменту авторинку в Україні ліберальні правила імпорту таких авто з-за кордону. При імпорті автомобіля з двигуном внутрішнього згорання до України потрібно сплачувати мито, ПДВ, акцизний податок та збір до пенсійного фонду. 
Серед найпопулярніших електромобілів переважають вживані та відносно недорогі моделі. Протягом січня-липня 2023 року до України імпортували понад 2,4 тисячі таких машин. На перших місцях розташувалися: Nissan Leaf (1336 шт.), Volkswagen e-Golf (1203 шт.), Tesla Model 3 (1203 шт.), Volkswagen ID.4 (852 шт.), Tesla Model Y (838 шт.) і Renault Zoe (714 шт.).