Глава Доджа розповів про закінчення ери потужних моторів V8 | BOSS AUTO
укр||

Глава Доджа розповів про закінчення ери потужних моторів V8

Глава Доджа розповів про закінчення ери потужних моторів V8 фото №1
Генеральний директор бренду Dodge (нині частини корпорації Stellantis) Тім Куніскіс в інтерв`ю CNBC заявив: «Дні чавунного блоку V8 6.2 з компресором полічені». Бос пояснив, що витрати на виконання таким мотором екологічних вимог невиправдані. Але продуктивність, якої радували моделі Доджа з агрегатами Hellcat, не зникне. Просто вона трансформується в електричну. Бос не став розкривати всі карти, чи йде мова про гібриди або повністю електричних силових установках, але заявив, що без такого переходу потужні Доджі не виживуть.
Глава Доджа розповів про закінчення ери потужних моторів V8 фото №2
Куніскіс порівняв нинішню ситуацію з подіями піввікової давності: «1972 рік став початком кінця золотого століття маслкар. Вони пропали через економію палива, нафтової кризи, норм безпеки, що подорожчала страховки. Вони пішли, щоб (в галузі) підвищилися стандарти викидів. Так зараз 1972 рік, і ми просто не знаємо про це, тому що нас п`янять кінські сили? Я турбуюся про це кожен божий день, тому що думаю про те, скільки часу нам потрібно, щоб дістатися до цього моменту ».
Глава Доджа розповів про закінчення ери потужних моторів V8 фото №3
Моделі з мотором Hellcat явно не віднесеш до найдоступнішим в каталозі марки. Проте за останні п`ять років фірма Dodge продала більше 50 000 Хеллкетов. Наявність подібних машин в лінійці для Доджа - це питання іміджу. Однак адміністрація Байдена має намір посилити тиск на галузь, підштовхуючи її до розвитку саме «зелених» моделей. І Куніскіс каже, що Dodge виправить прогалини в розвитку (адже гібридів і електрокарів у марки зараз немає). «Я дуже схвильований майбутнім електрики, тому що думаю, це те, що дозволить нам не впала зі скелі», - уклав глава компанії.