Купе Ferrari 550 Maranello обтяжили спадщиною боліда Breadvan | BOSS AUTO

Купе Ferrari 550 Maranello обтяжили спадщиною боліда Breadvan

Купе Ferrari 550 Maranello обтяжили спадщиною боліда Breadvan фото №1
Ймовірно, лише одиниці змогли б дорікнути дизайнерів Ferrari в некомпетентності. Проте знайшлася людина, яка настільки втомився від свого купе 550 Maranello, що віддав його на редизайн спецам кузовного ательє Niels van Roij Design. Нагадаємо, лондонська студія знаходиться під управлінням голландця Нільса ван Роя, який відомий по Шутінг-брейку на базі електрокара Tesla Model S. Цікаво, що новинка Breadvan Hommage - не просто експеримент по зміні типу кузова, а данина поваги моделі Ferrari 250 GT Breadvan (хлібний фургончик). Не сказати, що машина здобула великий гоночний успіх в 60-х, але зате міцно зміцнилася в пам`яті фанатів.
Купе Ferrari 550 Maranello обтяжили спадщиною боліда Breadvan фото №2
Відзначимо, що в ательє «550-ю» вважають ідеологічно найбільш підходящим донором для такого проекту. Саме ця модель є символом повернення марки Ferrari до переднемоторной компонуванні. Що стосується двигуна, то тут, за бажанням замовника, все залишилося в первісному вигляді. Атмосферне V12 5.5 розвиває 485 к.с і 568 Н • м. Тягу на задню вісь передає шестиступінчаста "механіка". Однак технічні нововведення все ж є: нова випускна система зі спортивним тембром і ексклюзивні амортизатори Koni c регулюванням стиснення і відбою.
Купе Ferrari 550 Maranello обтяжили спадщиною боліда Breadvan фото №3
Незважаючи на цивільні параметри мотора, модель Breadvan Hommage націлена на спорт. Інтер`єр переробили в гоночному стилі. Майже вся звукоізоляція видалена заради відчуття швидкості і зниження маси. На жаль, нові динамічні параметри автомобіля невідомі, але оригінальне купе масою 1716 кг розганяється до 100 км / год за 4,4 с. Ціна, як це часто буває, не розкрита - споруджуваний майже три роки проект залишиться в єдиному екземплярі. Ймовірно, це вимога німецького замовника.