Ferrari 296 GTB додав в арсенал марки оригінальний V6 | BOSS AUTO
укр|

Ferrari 296 GTB додав в арсенал марки оригінальний V6

Ferrari 296 GTB додав в арсенал марки оригінальний V6 фото №1
Загадковий Ferrari, ідентичність якого на тізера компанія не розкривала, дебютував в Мережі. Як ми і припускали, модель виявилася принциповою новинкою для марки: середньомоторною двомісній берлинетта з мотором V6 і гібридною силовою установкою. Ferrari 296 GTB не замінює ніякої інший автомобіль в гамі бренду, а відкриває свій сегмент. Широке застосування вуглепластика в кузові, підвіска, навіяна гоночними моделями, керованість, що змушує згадати карт, особливий звук мотора - все це разом повинно забезпечити задоволення від водіння.
Ferrari 296 GTB додав в арсенал марки оригінальний V6 фото №2
Оригінальний мотор V6 3.0 з кутом розвалу 120 градусів і турбокомпресорами в розвалі блоку видає 663 «конячки». До речі, перші цифри обсягу (точне значення 2992 см³) і число циліндрів утворили індекс нової моделі, а GTB - це Gran Turismo Berlinetta. Форсировка неабияка: 221,59 к.с. / л. Електромотор розвиває 122 кВт (167 к.с.). Він, як у Формулі-1, зветься MGU-K (Motor Generator Unit, Kinetic) і вбудований між ДВС і трансмісією. Між ДВС і електромотором є зчеплення, що дозволяє від`єднати ДВС для руху на одній електротязі. Комбінована віддача установки досягає 830 сил і 740 Н • м. У селекторі режимів крім eDrive і Hybrid є пресети Performance і Qualify.
Ferrari 296 GTB додав в арсенал марки оригінальний V6 фото №3
У ДВС і електричних вузлів - власні контури охолодження. При цьому ДВС крутиться до солідних 8500 об / хв, що допомагає легше пов`язувати його дії з електромотором на розгоні. Все це господарство доповнено восьмиступінчастим «роботом», схожим на той, що у першого серійного гібрида марки, SF90 Stradale. Але тут з`явилася справжня задня передача (SF90 їде назад лише на електромоторах), як у коробки передач Ferrari Portofino M. До того ж у новій версії трансмісії були вкорочені передавальні числа, в тому числі для більш зручного руху на одній електротязі (а без запуску ДВС можна розвивати 155 км / ч).
Ferrari 296 GTB додав в арсенал марки оригінальний V6 фото №4
Час розгону з нуля до ста становить 2,9 с, а до двохсот - 7,3 с, але автори машини говорять, що не тільки сама величина важлива, але і суб`єктивні відчуття при розгоні, відгук автомобіля на дії водія. Максималка - 330 км / ч. Те ж правило діє і при гальмуванні. Тут застосована нова версія АБС, що дозволила скоротити гальмівний шлях. Зокрема, гальмування з 200 км / год до нуля вимагає відстані в 107 м. Перед нами гібрид з зарядкою від мережі. Запас ходу на зарядці дорівнює 25 км (стільки ж у SF90 Stradale). У машині використана батарея, схожа на ту, що стоїть в SF90, але на чотири осередки і пару кілограмів компактніше і легше, і заряджатимуться на 5% швидше. Власне батарея (7,45 кВт • год) важить 77 кг, тяговий електромотор - 22 кг, ДВС - 185 кг. Суха маса нової берлинетта - 1210 кг, на центнер нижче, ніж у SF90, і її можна порівняти з негібридних купе 488 GTB.
Ferrari 296 GTB додав в арсенал марки оригінальний V6 фото №5
Позиціонуватися 296 GTB буде в середині модельної лінійки, в тому числі з прицілом на нову аудиторію. На відміну від далекого ідеологічного предка, купе з V6 суббренда Dino кінця 1960-х, які вважалися доступними. Варто гібрид від 269 000 євро (23,2 млн рублів) за базову версію до 302 000 євро з пакетом Assetto Fiorano. До слова про Фіорано. Знамениту домашню трасу 296 GTB проходить за 1:21, всього на дві секунди повільніше тисячесільного SF90 і на 0,5 с швидше, ніж суперкар 488 Pista.

Доставляємо авто із США, Канади, Європи та Кореї на замовлення.
Автомобілі із Америки у Київ, Львів, Івано-Франківськ, Дніпро, Харків, Одеса, Мукачево, Чернівці, Луцьк, Тернопіль, Хмельницький, Рівне, Житомир, Вінниця, Кропивницький, Запоріжжя, Полтава, Чернігів, Миколаїв, Херсон, Суми, Кропивницький, Ужгород, Кривий Ріг, а також купити авто з США в будь якому місті України.