«Трійка» і «п'ятірка» BMW обзавелися новими PHEV-версіями | BOSS AUTO
укр|

«Трійка» і «п'ятірка» BMW обзавелися новими PHEV-версіями

«Трійка» і «п'ятірка» BMW обзавелися новими PHEV-версіями фото №1
До 2023 року в гамі BMW має бути 25 електрифікованих моделей. Сумніватися в досягненні цієї мети не доводиться: до вже наявних в родинах третьої і п`ятої серії підключається гібридам 330e, 330e xDrive, 530e, 530e xDrive і 545e xDrive німці додали модифікації простіше - 320e, 320e xDrive і 520E. Всі три новинки оснащені турбочетвёркой 2.0 і електромотором сумарною віддачею 204 л.с. і 350 Н • м. Тяга на вісь у всіх моделей йде через восьмиступінчастою "автомат". У BMW 320e в залежності від типу кузова і приводу розгін до сотні триває 7,6-8,2 с, а максимальна швидкість досягає 219-225 км / ч. У седана 520E ті ж показники - 7,9 с і 225 км / год, у універсала - 8,2 і 218.
«Трійка» і «п'ятірка» BMW обзавелися новими PHEV-версіями фото №2
Електромотор харчується від скромної тягової літій-іонної батареї ємністю 12 кВт • ч. При повній зарядці на одній електротязі седан BMW 320e подужає від 52 до 61 км, а версія 320e xDrive Touring - 46-57 км. У п`ятій ж серії в залежності від типу кузова дальність ходу на електриці коливається від 52 до 57 км і від 53 до 61 км. Автомобіль за замовчуванням оснащується двома кабелями (під побутову мережу і громадський чарджер), але система розрахована на джерело енергії потужністю до 3,7 кВт. У кращому випадку з нуля до 80% акумулятор буде заряджатися 2,6 години, а до 100% - 3,6 години. Витрата палива в змішаному циклі по протоколу WLTP у сімейства 320e - від 1,3 до 2,2 л / 100 км, у 520E - 1,3-1,9 л.