Розсекречено прототип "зарядженого" седана Audi RS e-tron GT | BOSS AUTO

Розсекречено прототип "зарядженого" седана Audi RS e-tron GT

Розсекречено прототип "зарядженого" седана Audi RS e-tron GT фото №1
У той час як «звичайний» Audi e-tron GT готується до старту виробництва в німецькому Неккарзульмі, «чотири кільця» почали рекламувати його «заряджену» RS-версію. Вибрані журналісти випробували закамуфльований прототип в Греції. За їх словами, віддача двомоторної установки (Audi поки не розголошує характеристики) становить 598-599 к.с., 830-850 Н • м. У режимі overboost потужність короткочасно зростає до 647-655 к.с. Розгін до сотні триває 3,1-3,5 с, хоча маса седана - близько 2300 кг. Заряду батареї ємністю 93,4 кВт • год (реально використовується 83,7), по ідеї, вистачає на 402 км (WLTP).
Розсекречено прототип "зарядженого" седана Audi RS e-tron GT фото №2
Зовні «ерескі» практично дослівно повторює концепт 2018 року і передсерійні зразки стандартного е-трону GT. Мабуть, RS-седан буде виділятися тільки яскравими акцентами і значками.
Згідно субординації Audi RS e-tron GT повинен поступатися седану Porsche Taycan, на основі якого він побудований. Тайкан Turbo і Turbo S розвивають по 625 к.с., але при овербуст можуть видати 680 і 761 силу. Крутний момент - 850 і 1050 Н • м.
Промоутером «ерескі» Audi найняла титулованого бразильського пілота Лукаса ді Грассі (на фото), який зараз ганяється в електричної Формулі-E. Він нахвалює все підряд: прискорення, керованість, держак в поворотах, углеродокераміческіе гальма і Audi Sport GmbH.
Розсекречено прототип "зарядженого" седана Audi RS e-tron GT фото №3
Журналісти кажуть, що RS e-tron GT м`якше і спокійніше, ніж вихідний Taycan. Відгуки на керуючі дії - миттєві, а швидкість «межує з дискомфортом». Парадоксальний вердикт винесло британське видання Autocar: «Відмінності з Porsche невловимі, ​​але помітні». Ресурс Auto Express відзначає у Audi «свій власний характер», заданий пневмоподвеской і нюансами рульового управління (зворотного зв`язку «не так вже й багато»). У Тайкані тісніше заднім сідокам ... Свої відеоролики виклали Carwow, Misha Charoudin, Automann, auto motor und sport і інші. Старт продажів «ерескі» очікується в березні 2021 року. Ціна в Англії досягне 125-130 тисяч фунтів (12,6-13,1 млн рублів).