Компанія Porsche надрукувала в 3D оптимізований електропривод | BOSS AUTO
укр|

Компанія Porsche надрукувала в 3D оптимізований електропривод

Компанія Porsche надрукувала в 3D оптимізований електропривод фото №1
У Porsche далеко не перший раз звертаються до 3D-друку для створення передових компонентів, однак нова робота - одна з найскладніших. Адже щоб побудувати корпус електричного приводу, знадобилося обчислити розподіл навантаження в більшій кількості точок, продумати всі ребра, перегородки і з`єднувальні елементи так, щоб отримати найменшу масу деталі, придумати - як деталь буде орієнтована в принтері (з якого боку будуть нарощуватися шари і як вже створені частини не завадять додаванню нового матеріалу). Підсумок: корпус на 40% легше виготовленого традиційним методом, при цьому в найбільш навантажених місцях - удвічі жорсткіше.
Компанія Porsche надрукувала в 3D оптимізований електропривод фото №2
Керівник проектів у відділі перспективних розробок силових агрегатів дослідного центру Porsche в Вайсахе Фальк Хейлфорт вважає: цей експеримент доводить придатність адитивних технологій для створення навантажених деталей порівняно великих розмірів. Крім зниження маси виробу ця техніка дозволяє інтегрувати в одній деталі більше функцій (скажімо, тут продумано посилене охолодження), знизити число компонентів. Стосовно до досвідченого блоку приводу - його збірка вимагає на 40 робочих операцій менше, ніж зазвичай. Це 20 хвилин зекономленого часу.
Компанія Porsche надрукувала в 3D оптимізований електропривод фото №3
Тривимірна друк поступово набирає обертів в індустрії і вже використовується не тільки для прототипування і споруди макетів (з чого все починалося), але і для випуску окремих елементів серійних і дрібносерійних машин. Всього пару днів назад ми розповідали про досягнення в цій галузі GM і BMW, а у Porsche з останніх прикладів коштувати вказати створені на 3D-принтерах вставки в сидіннях і навіть поршні для 911 GT2 RS. Ну а показаний тут привід може бути застосований на передній осі спорткара, кажуть німці.