Mercedes-Benz і BMW проявили солідарність в Мюнхені | BOSS AUTO
укр||

Mercedes-Benz і BMW проявили солідарність в Мюнхені

Mercedes-Benz і BMW проявили солідарність в Мюнхені фото №1
Скляний фасад мюнхенського офісу Мерседеса (145 х 55 м) вже в 18-й раз перед Різдвом перетворився на величезний «календар» (Adventskalender). Раніше на «вітрині» були тільки «трипроменевою» моделі, а тепер Mercedes-Benz виділив 24 «слота» представникам малого та середнього бізнесу Мюнхена для реклами їх товарів. Розміщення проводиться безкоштовно в рамках ініціативи Kauf lokal ( «Купуйте місцеві продукти»), хоча «загальна рекламна вартість» перевищує 750 000 євро. Сьогодні «слот» № 10 зайняв електричний паркетник BMW iX3, тоді як батарейний кросовер Mercedes-Benz EQC 400 з`явився в виставковому центрі BMW Welt, розташованому поруч зі штаб-квартирою баварців і Олімпійським парком. Бренди-конкуренти заявили, що це - «знак солідарності в особливо важкі часи» і частина загальнонаціональної кампанії Wir halten zamm ( «Ми тримаємося разом»).
Mercedes-Benz і BMW проявили солідарність в Мюнхені фото №2
«У цей незвичайний рік як ніколи важливо, щоб ми були згуртованими як суспільство. Ось чому ми присвячуємо наш легендарний календар мюнхенської ініціативи Kauf lokal і подаємо приклад солідарності один з одним, - розповідає Ульріх Ковалевські з Мерседеса. - Нам особливо приємно, що вдалося реалізувати ідею, яка народилася в спонтанному діалозі з колегами з BMW. Ми щиро вітаємо BMW в нашому мюнхенському філії і раді, що замість можемо бути гостями в BMW Welt ».