Прозвучало місяць тому заяву глави MINI Бернда Кербера про бажання дистанціювати суббренд John Cooper Works і електрифікувати його виглядало як план на віддалену перспективу. Тим більше шеф не уточнив, чи почнеться електрифікація зі створення гібридів або відразу електричних моделей. Але виявилося, робота інженерів вже тоді йшла повним ходом. І тепер MINI показала досвідчений прототип електричного JCW.
Топовий Mini JCW GP в рух приводить турбочетвёрка 2.0 (306 к.с., 450 Н • м) при передньому приводі, а єдиний поки електрокар марки, теж передньопривідний, має в своєму розпорядженні електромотором на 184 к.с. і 270 Н • м. Щоб майбутній John Cooper Works Electric не виглядав слабо на тлі бензинового побратима, сюди можна пристосувати, наприклад, електромотор від BMW iX3 (286 к.с., 400 Н • м), а то і комбінацію з переднього і заднього двигунів, як у BMW iX (503 к.с.). Або можна поставити два мотора від Mini Cooper SE (по 184 сили спереду і ззаду). Тоді така важлива для John Cooper Works модель не буде по техніці поступатися повнопривідним Клабмену JCW і Кантрімену JCW. Але сама компанія поки ні слова не говорить про начинку прототипу, як і про терміни перетворення його в серійну машину.