Електрокари Volvo будуть продаватися тільки в Інтернеті | BOSS AUTO
укр||

Електрокари Volvo будуть продаватися тільки в Інтернеті

Електрокари Volvo будуть продаватися тільки в Інтернеті фото №1
Компанія Volvo Cars офіційно підтвердила, що планує до 2030 року стати чисто електричним брендом, поступово відмовляючись від автомобілів з ДВС, включаючи гібриди. Нові закони і розширення зарядної інфраструктури, на думку шведів, «прискорять прийняття електрокарів споживачами». «У машин з ДВС немає довгострокового майбутнього», - заявив технічний директор Хенрік Грін. «Майбутнє Volvo Cars визначається трьома стовпами: електрикою, Інтернетом і зростанням», - додав комерційний директор Лекс Керсемакерс. «Замість того щоб вкладати кошти в скорочується бізнес [ДВС], ми вважаємо за краще інвестувати в майбутнє: в електрику і онлайн. Ми хочемо стати лідером в швидко зростаючому електричному преміум-сегменті », - резюмував Хокан Самуельсон.
Електрокари Volvo будуть продаватися тільки в Інтернеті фото №2
Оскільки всі канали продажів Volvo обмежуються Інтернетом, нова комерційна стратегія означає вкладення «значних коштів» в онлайн-майданчики, починаючи з флагманського магазина volvocars.com. Компанія обіцяє «радикально спростити пропозицію продуктів» і використовувати «прозорі моделі ціноутворення». При покупці через Інтернет до електрокару буде додаватися «пакет послуг», до складу якого техобслуговування, гарантію, допомога на дорогах, страховку (якщо потрібна) і комплекти для домашньої зарядки.