Рестомод Kimera EVO37 згладив класичні межі 1980-х | BOSS AUTO
укр||

Рестомод Kimera EVO37 згладив класичні межі 1980-х

Рестомод Kimera EVO37 згладив класичні межі 1980-х фото №1
Багато років тому, коли безпеку гоночних болідів мало кого турбувала, на ралійних трасах світу блищала так звана Група Б. Багато хто пам`ятає легендарні моделі Audi Quattro або Lancia Delta, але частина ентузіастів з особливим здриганням представляють інший автомобіль - купе Lancia 037. Одним з фанатів цього спорткара є колишній італійський гонщик Лука Бетті, керівний «стайнею» Kimera. Тож не дивно, що першою машиною фірми, яка обслуговувала класичні Лянчи, став рестомод Kimera EVO37. Візуально він майже повністю повторює исходник, але, як водиться, обладнаний сучасними компонентами.
Рестомод Kimera EVO37 згладив класичні межі 1980-х фото №2
В основі представленої моделі лежить сталева трубчаста рама. Цікаво, що схема підвіски не змінилася, хоча деякі елементи (наприклад, алюмінієві важелі) змінили форму. По суті позаду крісел трудиться все та ж «четвірка» від фабрики Italtecnica. Обсяг збільшений з 2,1 до 2,2 л, а механічному нагнітача тепер допомагає турбокомпресор. Віддача становить понад 500 к.с. і 550 Н • м. Тяга на задню вісь надходить через шестиступінчасту "механіку" від спорткара Lamborghini Gallardo. Всього ательє побудує 37 таких автомобілів за ціною від € 480 000. Перші клієнти отримають свої машини в вересні поточного року.