Що відомо про технічні особливості електромобіля
Також стало відомо, що компанія розглядає випуск двох варіантів – один коштуватиме від 38 000 доларів до 43 600 доларів, а другий – від 51 600 доларів. Більш доступний електромобіль імовірно отримає стандартні літій-залізо-фосфатні (LFP) акумулятори BYD для роботи з напругою 400 В. Також він отримає численні сенсори, розроблені спільно з німецькою компанією Continental, включно з камерами і радарами, що працюють у mmWave-діапазоні - ті самі, що застосовує китайський кросовер преміум-рівня Li Auto One. Дорожчий варіант буде побудований на 800-вольтовій архітектурі і використовуватиме акумулятори CATL Qilin Battery, які можна зарядити з 0 до 80% всього за 15 хвилин. Новинка отримає процесор Orin X компанії NVIDIA, а також лідар. Система працюватиме на алгоритмах, розроблених Xiaomi. Обидві версії отримають "розумні кабіни" на чипсетах Qualcomm 8295, які вперше будуть застосовуватися в поточному році в моделі Jidu ROBO-01.
Відомо, що другий, дорожчий електромобіль, під кодовою назвою Le Mans, має дебютувати 2025 року і отримає три електродвигуни з керуючим ПЗ, розробленим самою Xiaomi. Утім, загалом машина буде побудована на тій самій платформі, що й перша.