KIA розширила сферу інтересів і відмовилася від приставки Motors | BOSS AUTO
укр||

KIA розширила сферу інтересів і відмовилася від приставки Motors

KIA розширила сферу інтересів і відмовилася від приставки Motors фото №1
Слідом за зміною логотипу корпорація Kia Motors змінила і офіційна назва на просте Kia, що має підкреслити розширення сфери інтересів за межі випуску автомобілів. Озброївшись новим слоганом Movement that inspires ( «Рух, яке надихає»), компанія уточнила стратегію Plan S, ключова роль в ній відведена електромобілів. До 2025 року марка має намір захопити 6,6% світового ринку електрокарів, а їх продажу до 2026 року довести до 500 000. Підтверджено також, що до 2027 року з`являться сім повністю оригінальних моделей на батареях. Взагалі ж для лінійки перспективних «електричок» заготовлені прості позначення від EV1 до EV9 (корейці передають привіт двухдверка GM EV1, що відкрила нову главу в історії електрокарів в кінці 1990-х).
KIA розширила сферу інтересів і відмовилася від приставки Motors фото №2
На шляху перетворень KIA має намір переглянути цілі бренду, корпоративну філософію і виробничу культуру, застосовуючи поновлювані джерела енергії та перероблені матеріали. KIA повинна «сприяти людському прогресу за рахунок надання інноваційних автомобільних просторів, цікавих нових продуктів і значущих, зручних послуг, які надихають клієнтів і вивільняють час для пріоритетних занять». Змінам піддасться дизайнерський мову марки - цьому посприяє прихід з BMW нового шефа по дизайну Он Кю Кана. Про новому дизайні компанія збирається розповісти пізніше. Так само, як і показати первістка нової електричної лінійки. Машина, відома під умовною кодом CV, а по техніці - близнюк хетчбека Ioniq 5, буде представлена ​​в першому кварталі 2021 року. Вона ж стане першою глобальною моделлю з новим логотипом марки. З характеристик фірма поки заявила пробіг на зарядці більше 500 км і заправку акумулятора менше ніж за 20 хвилин.
KIA розширила сферу інтересів і відмовилася від приставки Motors фото №3
Різні рішення по сучасній мобільності, нові послуги в цій сфері поповнять список справ компанії. Згадана вище лінійка спеціалізованих машин PBV теж розширить можливості KIA. Ці електрокари на платформі-скейтборді будуть володіти модульною конструкцією, і для них можна буде оперативно розробляти найрізноманітніші кузова, виходячи з потреб бізнесу. Корейці вважають, що попит на автомобілі типу PBV до 2030 року виросте в п`ять разів. Двадцятихвилинне виступ представників фірми можна переглянути за посиланням. Про плани розповідають президент Kia Хо Сун`ю Сон`, старший віце-президент по глобальному бренду і обслуговування клієнтів Артур Мартінс, старший віце-президент по дизайну Карім Хабіб.