Рестомод Helm E-Type завлечёт клієнтів інтер'єром | BOSS AUTO
укр||

Рестомод Helm E-Type завлечёт клієнтів інтер'єром

Рестомод Helm E-Type завлечёт клієнтів інтер'єром фото №1
У минулому році інженер і фахівець з реставрації спорткарів Jaguar E-type Чедін Баттік заснував компанію Helm. І в список її завдань входить не тільки відновлення класичних Ягуарів, але і створення рестомодов на їх базі. Helm E-type - первісток британської фірми, побудований на базі моделі E-type Series зразка 1961. Від донора залишилося як мінімум 30% сталевого каркаса, який ретельно відреставрований і посилений. Але алюмінієві капот і двері з сучасним механізмом відкривання - нові. Кузовні панелі нікелюють, а потім фарбують. На один кузов йде до 20 літрів матеріалу.
Рестомод Helm E-Type завлечёт клієнтів інтер'єром фото №2
Особлива гордість англійців - інтер`єр. Над ним фахівці Хелма працювали з відомою фірмою Bill Amberg Studio. Буквально весь салон одягнений в натуральну шкіру і замшу, а там, де їх немає, присутні справжній алюміній або хромовані деталі ручної роботи. Особливий шик - шкіряні портфелі та сумки Rocket, під які зроблені ніші і кріплення в багажнику. Стиль повністю витриманий, але не забули британці і про сучасні технології - клімат-контроль, аудіосистеми з підтримкою Bluetooth і контурної диодной підсвічуванні.
Рестомод Helm E-Type завлечёт клієнтів інтер'єром фото №3
За технікою ніяких одкровень немає, хоча від вихідної моделі тут мало що залишилося. Helm E-Type отримав рульове управління з електропідсилювачем, регульовану підвіску, інші стабілізатори поперечної стійкості і вентильовані дискові гальма, причому спереду встановлені шестипоршневі супорти. Допрацьована атмосферна рядна "шістка" 3.8 доповнена дросельними заслінками Jenvey, системою охолодження Alloy і кастомними випуском, а в пару до неї підібрана п`ятиступінчаста «механіка». Потужність двигуна - 304 к.с. замість 269 у донора. Всього фірма Helm планує зробити 20 таких рестомодов, але ціна поки не розголошується.