DS розповіла про систему повітряної зворотного зв'язку | BOSS AUTO
укр||

DS розповіла про систему повітряної зворотного зв'язку

DS розповіла про систему повітряної зворотного зв'язку фото №1
Чи давно сенсорні екрани стали буденними? У гонитві за зручністю і безпекою інженери пішли далі, з`явилися екрани з тактильним зворотним зв`язком (за рахунок вібрацій), розпізнавання жестів в повітрі і всілякі досліди з незвичайними сенсорними системами на кермі. А в компанії DS збираються піти далі. Спільно з фірмою Ultraleap вона має намір впровадити в машинах просунуту систему зчитування жестів з формуванням зворотного тактильного зв`язку в повітрі.
DS розповіла про систему повітряної зворотного зв'язку фото №2
З пристроєм від Ultraleap водій і пасажир можуть управляти навігацією та інформаційно-розважальною системою жестами в повітрі і, на відміну від подібних серійних систем, ще й сприймати рукою відгуки, що підтверджують отримання команд. При цьому жести фіксуються навіть з частковим попаданням руки в потрібну зону: комп`ютер визначає рух і пальців, і кисті, і кожного суглоба, пророкуючи продовження. Досвід показав, що така установка працює втричі точніше сенсорного екрану і менше відволікає (25% випробовуваних справлялися із завданнями, взагалі не відводячи погляду від дороги).
DS розповіла про систему повітряної зворотного зв'язку фото №3
Нагадаємо, що концепт DS Aero Sport Lounge був 680-сильним електрокаром з запасом ходу в 650 км (батарея - 110 кВт • год). В конкретну серійну модель він навряд чи втілиться, але випробувані в ньому технології можуть знайти застосування в інших машинах бренду. В DS мріють з часом покласти край кнопок і сенсорних дисплеїв, заодно зменшивши «візуальний шум» в інтер`єрі. Не виключено, що легковика майбутнього з подібною системою будуть обходитися одним проекційним екраном на лобовому та проекцією, як в цьому концепті, ряду символів і графіки прямо на декор передньої панелі.