Chevrolet K5 Blazer-E проміняв бензин на електрику | BOSS AUTO

Chevrolet K5 Blazer-E проміняв бензин на електрику

Chevrolet K5 Blazer-E проміняв бензин на електрику фото №1
З тим, що характеристики електрокарів за останні роки перестали викликати єхидні посмішки і почали формувати до себе певне повагу, навряд чи хтось буде сперечатися. Навіть найзапекліші фанати атмосферних «вісімок» під капотами сорокарічних «американців» часом не проти випробувати електротягу на собі. Якраз для них Chevrolet Performance готує пакет eCrate Connect and Cruise. Сенс полягає в можливості перевести на електрику практично будь-який автомобіль, а прикладом цього разу виступив концепт Chevrolet K5 Blazer-E на базі позашляховика 1977 року випуску.
Chevrolet K5 Blazer-E проміняв бензин на електрику фото №2
Застосований комплекс eCrate на 90% складається з компонентів хетчбека Bolt EV. Віддача електромотора залишилася на рівні донора - 203 л.с і 361 Н • м. Відзначимо, що в порівнянні з 177-сильним V8 6.6, який перебував тут з самого початку, подібні цифри не здаються безглуздими. Втім, очікується, що на ринку буде представлено кілька пакетів продуктивності. Наприклад, на хот-роді E-10 дворічної давності та ж електроначінка була налаштована на 456 сил. Рідний триступеневий автомат Блейзера поступився місцем чотириступінчасту з електронним управлінням. Роздавальна коробка, карданний вал і осі - заводські.
Chevrolet K5 Blazer-E проміняв бензин на електрику фото №3
Передбачені компоненти адаптації. Наприклад, для Блейзера запропонований електропідсилювач керма, вакуумний електронасос для штатної гальмівної системи і контролер, що дозволяє виводити нові дані на рідні прилади. Наприклад, заряд батареї на датчик палива. Батарея, прямо скажемо, встановлена ​​незграбно, покриваючи все корисне простір кузова. Зате їй у спадок від донора дісталося багато корисних фішок. Наприклад, захист від ударів і перезарядки, система підігріву, охолодження і рекуперативного гальмування.
Chevrolet K5 Blazer-E проміняв бензин на електрику фото №4
Обсяг тягової 400-вольтової батареї становить 60 кВт • ч, правда, можливий пробіг Блейзера з нею не заявлено. Болту по змішаному циклі EPA вона забезпечує 383 км. Очікується, що в продаж пакет eCrate надійде вже влітку наступного року і в подальшому розшириться компонентами модульної програми GM Ultium. Зараз фахівці Chevrolet Performance вже сертифікують дилерів і центри післяпродажного обслуговування: ведеться навчання працівників і встановлюється необхідне обладнання. Про стартових цінах, а також про вимоги до автомобілів, які можна переобладнати, стане відомо пізніше.