Група Renault розповіла про ключові моменти розвитку | BOSS AUTO
укр|

Група Renault розповіла про ключові моменти розвитку

Група Renault розповіла про ключові моменти розвитку фото №1
Генеральний директор групи Renault Лука де Мео представив план розвитку автогіганта на 2021-2025 роки з начерками на подальшу еволюцію після 2025 го. План розділений на три етапи, які стартують одночасно. Перший (з цього моменту до 2023 року) названий Resurrection ( «Воскресіння»). Він націлений на відновлення маржі і грошових коштів. Другий, Renovation ( «Оновлення») діє до 2025-го і передбачає оновлення продуктових лінійок з підвищенням прибутковості. Третій - Revolution ( «Революція») - продовжує діяти і після 2025 го. Тут група повинна змінити бізнес-модель в сторону «технологій, енергії і мобільності», щоб стати лідером в ланцюжку створення вартості «нової мобільності».
Група Renault розповіла про ключові моменти розвитку фото №2
«Нова мобільність» означає не тільки випуск транспортних засобів, а й надання товарів і послуг за межами власне машин, для чого в групі виділено спеціальний підрозділ Mobilize. У сферу його інтересів увійдуть енергетичний сектор (зарядки, накопичувачі), послуги передачі даних, різні сервіси (в тому числі обслуговування) і мобільність як послуга. Це підписка, лізинг, каршерінг (в тому числі з моделями, створеними спеціально для нього), різні транспортні засоби для мікромобільності, розраховані на пасажирів і на доставку товарів на останній милі (що-небудь на зразок Renault EZ-Pod).
Група Renault розповіла про ключові моменти розвитку фото №3
«Renaulution передбачає переклад всієї компанії від обсягів до вартості», - заявив Лука де Мео. Це означає зосередження зусиль на збільшення не випуску, а на зростанні прибутку при скороченні витрат. Досягти цього можна різними шляхами. Тут і вигода від загальної інженерії та посилення ролі трьох ключових платформ альянсу Renault-Nissan-Mitsubishi, і оптимізація виробничих потужностей (з 4,0 млн машин до 3,1 млн до 2025 року), і скорочення числа двигунів (з восьми до чотирьох сімейств ). Разом з тим група до 2025 року запустить 24 нові моделі, з них десять - електрокари. Буде створено велике підприємство Electro pole з випуску електромобілів (швидше за все на півночі Франції).
Група Renault розповіла про ключові моменти розвитку фото №4
Розмірковуючи про зростання числа повністю електричних моделей, в Renault прогнозують, що собівартість їх силових установок з 2013 року по 2023 рік знизиться вдвічі. Автомобілі на водневих паливних елементах теж названі одним з факторів задоволення нормам Euro 7 (тільки водень буде застосовуватися в легкому КомТранс). Ці екологічні зусилля будуть підтримані розгортанням виробництв з «негативним балансом CO2».
Група Renault розповіла про ключові моменти розвитку фото №5
Ладу і Дачію після 2025 року чекає тотальний перехід всього модельного ряду на модульну платформу CMF-B, включаючи створення версій на зрідженому газі і c електрифікованими установками E-Tech. Також сумарне число кузовів у двох марок скоротиться з 18 до 11. Зате випуск машин двох брендів в сумі повинен перевищити 1,1 млн штук на рік. Здається, тепер зрозуміло, скільки ще проживе класична Нива, якщо для неї не зроблять виняток.