Porsche 911 GT3 Cup став потужнішим і стійкіше на дорозі | BOSS AUTO
укр||

Porsche 911 GT3 Cup став потужнішим і стійкіше на дорозі

Porsche 911 GT3 Cup став потужнішим і стійкіше на дорозі фото №1
Модель Porsche 911 GT3 Cup веде родовід з 1990 року, коли дебютував спорткар з приставкою Cup серії 964. І з тих пір рекордний для подібних автомобілів тираж склав 4251 машину. Новий 911 GT3 Cup дебютував раніше громадянського «джі-ті-третього» серії 992 і отримав більш потужний оппозітник 4.0, що розвиває 510 к.с. і 470 Н • м замість колишніх 485 і 480. Також німці обіцяють ще більшу чуйність на акселератор. Тяга на задню вісь йде через шестиступінчасту секвенталка, доповнену одномасової маховиком і трёхдісковим зчепленням. Все це вкупі з оптимізованої аеродинамікою має поліпшити час на треку в середньому на один відсоток.
Porsche 911 GT3 Cup став потужнішим і стійкіше на дорозі фото №2
Кузов складається з високоміцної сталі та алюмінію. З нього ж зроблена кришка багажника, хоча двері, капот і регульоване антикрило - вуглепластикові. За рахунок більш розвиненого каркаса безпеки суха маса купе збільшилася на 35 кг (до 1260). Під зовнішніми панелями ховаються розширені колії - до 1920 мм передня і до 1902 мм задня. Задня многоричажка дісталася гоночному автомобілю від цивільного аналога, а ось замість передніх стійок McPherson інженери застосували двухричажка від середньомоторною модифікації 911 RSR. Від останнього перекочували і амортизатори. Рульове управління - вперше з електромеханічним підсилювачем замість гідравлічного.