Рестомод Theon Design HK002 з'єднав гідності поколінь | BOSS AUTO

Рестомод Theon Design HK002 з'єднав гідності поколінь

Рестомод Theon Design HK002 з'єднав гідності поколінь фото №1
У фанатів рестомодов, заснованих на класичних купе Porsche, не виникне проблем в підборі ательє, яке підготує парочку. Можна подумати, що перед нами чергове творіння фірми Singer, але немає. Модель HK002 побудована майстерні Theon Design, якою завідує Адам Хоулі. З 2016 британець, який відзначився роботою в таких компаніях, як BMW, Jaguar, Lotus, Lexus і навіть Airbus, керує реставрацією класичних Porsche. Новинка - третій рестомод «стайні» на базі 964-го, в якому змішали стиль ширококрилі двухдверок нашого часу з класичною фурнітурою перших поколінь.
Рестомод Theon Design HK002 з'єднав гідності поколінь фото №2
Рушійною силою цього примірника стала атмосферна оппозитная «шістка» 3.8 з повітряним охолодженням. Віддача агрегату - 376 к.с. і 407 Н • м. Всередині знайшли своє місце поршні Mahle і шатуни Carrillo. Тяга на задні колеса надходить через шестиступінчасту "механіку" Getrag G50 від покоління 993. Також для проекту пропонується мотор 3.6, який в атмосферному варіанті видає 289 сил, а в НАДДУВНИМ - понад 406. Той же потужністю може похвалитися і чотирилітровим "шістка" з шатунно -поршнева групою RS. Натомість шестиступінчастою коробці передач можна вибрати П`ятишвидкісна. При будь-якому розкладі створення машини займе близько 18 місяців.
Рестомод Theon Design HK002 з'єднав гідності поколінь фото №3
Створення такого рестомода передбачає стандартні реставраційні роботи, регулярно проводяться в ательє. Машину розбирають до гвинтика, перевіряючи стан кожного елемента. Те, що не можна відновити, замінюють на новий компонент, «відтворений за найвищими стандартами Porsche». Всі зварювальні роботи також виконуються в строгій відповідності до технології компанії зі Штутгарта. До речі, якщо у вас немає донора, то британська майстерня знайде відповідний самостійно. Ціни на проект починаються з £ 300 000.