Глава Hennessey задумався про трек-Веном F5 GTR | BOSS AUTO
укр|

Глава Hennessey задумався про трек-Веном F5 GTR

Глава Hennessey задумався про трек-Веном F5 GTR фото №1
Засновник ательє Hennessey Джон Хеннессі розповів виданню Top Gear про подальшу еволюцію гіперкара Hennessey Venom F5, представленого в грудні 2020 року. Всупереч моді, ніяких електрифікованих версій купе компанія створювати не має наміру. Але базову конструкцію з ДВС можна розвивати. «Зараз у нас є ще один рік для тестування, щоб встановити різні намічені рекорди. У майбутньому, в якийсь момент, було б круто зробити версію GTR з високою притискною силою ».
Глава Hennessey задумався про трек-Веном F5 GTR фото №2
Одним з рекордів може стати максималка. Поки компанія лише говорить, що вона перевищує 500 км / ч. Якщо купе впорається, то обійде гіперкар SSC Tuatara (офіційно зареєстровано 455,3 км / ч як середня швидкість двох заїздів в протилежних напрямках). Бій також піде з «шведом» Koenigsegg Jesko Absolut (розрахункові 532 км / ч). Правда, Хеннессі каже, що навряд чи влаштовуватиме два заїзди в різних напрямках. Швидше за все, він обмежиться одним, і виконана ця спроба буде на перекритому шосе в Техасі. Злітно-посадкова смуга NASA? Джон сумнівається, що її вистачить, щоб розігнатися до максималки і загальмувати.
Глава Hennessey задумався про трек-Веном F5 GTR фото №3
Інший сюрприз можливий на Нюрбургринзі, хоча від американської машини там, здається, ніхто особливих результатів не чекає. Однак глава компанії Джон Хеннессі сподівається, що простий Venom F5 зможе проїхати Північну петлю швидше семи хвилин. У проміжок між поточним рекордом (для дорожніх серійних моделей), що складає 6: 43.616 (на дистанції 20,6 км, Mercedes-AMG GT Black Series) і сімома хвилинами поміщається десяток дуже здатних моделей (Aventador SV і SVJ, 918 Spyder, 911 GT2 RS 991.2 і GT3 992, Huracan Performante). Якщо ж пізніше з`явиться щось на зразок F5 GTR (назва умовна), то воно повинно показати себе ще з кращого боку за рахунок більш високої швидкості в поворотах, ніж у базового F5.