Електрокар Volkswagen e-Tharu вийшов на ринок Китаю | BOSS AUTO
укр|

Електрокар Volkswagen e-Tharu вийшов на ринок Китаю

Електрокар Volkswagen e-Tharu вийшов на ринок Китаю фото №1
Спільне підприємство SAIC Volkswagen випустив на китайський ринок батарейну версію компакта Tharu по імені e-Tharu. Фіксована багата комплектація оцінена в 194 800 юанів (2,32 млн руб). При потужності в 100 кВт (136 к.с., 290 Н • м) паркетник розганяється до 50 км / год за 3,7 с. Максималка - 150 км / ч. Батарея ємністю в 44,1 кВт • ч обіцяє запас ходу в 315 км (NEDC), але при постійній швидкості до 60 км / ч пробіг виросте ще на 100 км.
Електрокар Volkswagen e-Tharu вийшов на ринок Китаю фото №2
На схемах видно, що e-Tharu відноситься до електромобілів старої формації, малою кров`ю зробленим з машин з ДВС. Тому електромотор не дає облаштувати під капотом передній багажник, а батарея заполонила простір під сидіннями. Масу інших обмежень перераховувати можна довго.
Витрата енергії - 14,5 кВт • ч / 100 км. «Швидкий» термінал заряджає e-Tharu з нуля до 80% за 52 хвилини, до 100% - за 6,5 години. Поповнення з 30% до 80% вимагає 25 хвилин. Розміри електрокара і його бензинового побратима збігаються: 4453 × 1 841 × 1632 мм, між осей - 2680.
Електрокар Volkswagen e-Tharu вийшов на ринок Китаю фото №3
Оскільки інтер`єр абсолютно нічим не відрізняється від бензинового паркетника, на передній панелі і порогах розміщено напис «e-Tharu». Цифровий приборки, як не дивно, немає, а по центру вбудований восьмидюймовий тачскрін. Кнопка запуску захована на консолі поруч з важелем. На жаль, e-Tharu виглядає як формальність, виготовлена ​​«для галочки». Зрозуміло, що сучасні електрокари сімейства ID. дісталися іншому підприємству (FAW-Volkswagen), тоді як концерн SAIC має викручуватися для «озеленення» лінійки в світлі строгих еконорм. Зауважимо, бензиновий Tharu з турбочетвёркой 1.4 TSI (150 к.с., 250 Н • м) і «роботом» DSG «починається» з 165 800 юанів (1,97 млн). У нього в Америці завівся близнюк Taos.