Компанії GM і KIA синхронно поміняли свої логотипи | BOSS AUTO
укр||

Компанії GM і KIA синхронно поміняли свої логотипи

Компанії GM і KIA синхронно поміняли свої логотипи фото №1
«В історії є моменти, коли все змінюється. Точки перегину. Ми вважаємо, що настав такий момент для масового впровадження електромобілів », - заявила глобальний директор по маркетингу GM Дебора Валь. Автогігант мріє «пересадити всіх на електрокари», щоб «створити світ з нульовими аваріями, нульовими викидами і нульовими пробками». Підкреслити цей історичний перехід повинен новий логотип концерну. Зберігаючи спадкоємність, дизайнери змінили шрифт, а у квадратної рамки закруглили куточки.
Компанії GM і KIA синхронно поміняли свої логотипи фото №2
Протягом п`яти років GM випустить 30 електромобілів на основі платформи Ultium, починаючи з GMC Hummer EV і Cadillac Lyriq. На їх запуск і розвиток технології автономного руху виділено $ 27 млрд. Для пропаганди технічного прогресу і змін в суспільстві, доступного пересування, а також для реклами нової ідентичності бренду, запущена кампанія Everybody In ( «Все всередині» або «Все включено / залучені»). Схожим чином фірма KIA вирішила підкреслити свою адаптацію до швидких змін в галузі. Новий логотип виглядає сучасніше і нагадує персональну підпис. Зрозуміло, в мобільності майбутнього не обійтися без електричних моделей нового покоління (первістком виступить Kia CV).
Компанії GM і KIA синхронно поміняли свої логотипи фото №3
Більше деталей про свою стратегію, філософії та цілях KIA обіцяє розкрити 15 січня на цифровому заході New Kia Brand Showcase. Поки ж на додаток до логотипу компанія оприлюднила новий слоган Movement that inspires ( «Рух, яке надихає»). Додамо, що в ознаменування нового етапу життя не так давно логотип скорегував такий автогігант, як Volkswagen, і новий логотип знайшов союз FCA і PSA - Stellantis. Невеликої корекції піддався фірмовий значок BMW, знову ж для відображення масового переходу до «зеленим технологіям».