«В історії є моменти, коли все змінюється. Точки перегину. Ми вважаємо, що настав такий момент для масового впровадження електромобілів », - заявила глобальний директор по маркетингу GM Дебора Валь. Автогігант мріє «пересадити всіх на електрокари», щоб «створити світ з нульовими аваріями, нульовими викидами і нульовими пробками». Підкреслити цей історичний перехід повинен новий логотип концерну. Зберігаючи спадкоємність, дизайнери змінили шрифт, а у квадратної рамки закруглили куточки.
Протягом п`яти років GM випустить 30 електромобілів на основі платформи Ultium, починаючи з GMC Hummer EV і Cadillac Lyriq. На їх запуск і розвиток технології автономного руху виділено $ 27 млрд. Для пропаганди технічного прогресу і змін в суспільстві, доступного пересування, а також для реклами нової ідентичності бренду, запущена кампанія Everybody In ( «Все всередині» або «Все включено / залучені»). Схожим чином фірма KIA вирішила підкреслити свою адаптацію до швидких змін в галузі. Новий логотип виглядає сучасніше і нагадує персональну підпис. Зрозуміло, в мобільності майбутнього не обійтися без електричних моделей нового покоління (первістком виступить Kia CV).
Більше деталей про свою стратегію, філософії та цілях KIA обіцяє розкрити 15 січня на цифровому заході New Kia Brand Showcase. Поки ж на додаток до логотипу компанія оприлюднила новий слоган Movement that inspires ( «Рух, яке надихає»). Додамо, що в ознаменування нового етапу життя не так давно логотип скорегував такий автогігант, як Volkswagen, і новий логотип знайшов союз FCA і PSA - Stellantis. Невеликої корекції піддався фірмовий значок BMW, знову ж для відображення масового переходу до «зеленим технологіям».