Porsche 356 переродилося в ательє Emory Motorsport | BOSS AUTO
укр||

Porsche 356 переродилося в ательє Emory Motorsport

Porsche 356 переродилося в ательє Emory Motorsport фото №1
Майстерень, які відновлюють класичні автомобілі, - хоч греблю гати. Однак є ательє, чий стиль моментально ідентифікується на тлі інших. Одне з таких - Emory Motorsport, засноване в 1996 році Родом Еморі і його дружиною Емі. У бюро, які займаються виключно автомобілями Porsche, не гребують обслуговувати екзотичні моделі типу боліда 908 Langheck, але все-таки її основний напрямок - рестомоди. Останнім проектом стала модель 356 1959-го. Купе назвали Emory Special Aquamarine Blue Coupe, допрацювали фішками гоночного родстера RS-60, а також впровадили фірмовий 260-сильний мотор 2.6 Emory-Rothsport Outlaw-4.
Porsche 356 переродилося в ательє Emory Motorsport фото №2
Агрегат отриманий з шестицилиндрового оппозитника 3.6, який використовувався в серії 964. Новоспечений «четвірку» обладнали кастомной паливною системою і запалюванням Motec, доробленими колінчатим і розподільними валами. Випускна система - з нержавіючої сталі. Коробка - чотириступінчаста «механіка». Збірку налагодила дружня фірма Rothsport Racing, яка з 1998 року займається розробкою і модифікування технічної начинки автомобілів Porsche. До слова, на чолі організації стоїть Джефф Гампрот, в послужному списку якого значиться місце керівника заводської гоночної команди Porsche GT.
Porsche 356 переродилося в ательє Emory Motorsport фото №3
Дверні ручки, а також накладки на капоті і кормі виконані з алюмінію. Але головне нововведення - перекроєні середні і задні стійки, а також люки з вентиляційними зябрами на крилах. Останні забезпечують швидкий доступ до маслоохолоджувачі і масляного фільтру.
Інтер`єр забезпечений кастомними трьохспиці рульовим колесом, новою панеллю приладів а-ля Speedster. Набалдашник важеля коробки передач виконаний з африканського падука. Позаду крісел, оббитих шкірою, встановлений знімний каркас безпеки.
Porsche 356 переродилося в ательє Emory Motorsport фото №4
Автомобіль оснащений повністю незалежною підвіскою зі стабілізаторами поперечної стійкості. Також в конструкцію впровадили сучасну систему рульового управління і регульовані амортизатори. Кастомниє легкосплавні колеса комплектуються шинами Dunlop Signature HP 205/55 R16. Цікаво, що сучасні гальма з чотирьохпоршневими супортами тут замасковані під «барабани». Бонусом можна вважати наявність нового шкіряного чохла для інструментів. Про те, скільки часу пішло на будівництво, а також про динамічні характеристики і ціну переробленого купе ательє не повідомляє.