Ford F-150 Raptor грунтовно підготувався до стрибків | BOSS AUTO
укр||

Ford F-150 Raptor грунтовно підготувався до стрибків

Ford F-150 Raptor грунтовно підготувався до стрибків фото №1
Американці оголосили новий Ford F-150 Raptor, створений на основі пікапа чотирнадцятого покоління, самим здатним Раптор на бездоріжжі і самим підключеним. І шасі, і електронній начинці приділялася однакову увагу. Як і у минулого Раптора, під капотом стоїть наддувний мотор V6 3.5 EcoBoost.
Ford F-150 Raptor грунтовно підготувався до стрибків фото №2
Віддачу двигуна компанія оголосить пізніше. У попередника вона становила 456 к.с., 691 Н • м. Поки ж розробники згадали, що потужна «шістка» отримала нові турбокомпресори, а також більш потужні вентилятори в системі охолодження. Тягу на всі колеса передають десятіступенчатий «автомат», двоступенева раздатка Torque-On-Demand з блокуванням. Задній диференціал має електронним блокуванням «в базі», а звичайний передній в якості опції можна поміняти на диференціал підвищеного тертя типу Torsen. Разом з підвищеним передавальним числом головної передачі (4,1: 1 замість 3,15-3,73: 1 на інших F-150 з Екобустом) поліпшені мотор і трансмісія допускають буксирування причепа масою до 3719 кг (при звичайному способі). А бак на 136 л дозволяє проїхати понад 800 км.
Ford F-150 Raptor грунтовно підготувався до стрибків фото №3
Однією з істотних новацій машини 2021 року став задня підвіска: міст з тягою Панара, забезпечений гвинтовими пружинами замість листових ресор. Автори називають підвіску п`ятиважельна, вказуючи, що вона прийшла з гонок Baja 1000 і володіє найбільшими ходами в історії хижака (а цей F-150 Raptor вже третій): 381 мм зі стандартними шинами і 358 з 37-дюймовими. Це досягнуто за рахунок подовжених поздовжніх важелів і найдовших в сегменті пружин. Спереду діє незалежна підвіска на подвійних поперечних важелях (нижній важіль - литий алюмінієвий) з блоками амортизатор-пружина типу Coil-over (хід 356/330 мм).
Ford F-150 Raptor грунтовно підготувався до стрибків фото №4
Амортизатори нового Раптора теж найбільші в історії моделі (діаметром 3,1 дюйма). Це Fox Live Valve нового покоління, зроблені з анодованого алюмінію, забезпечені внутрішнім байпасом, електронним управлінням і володіють підвищеною стійкістю до нагрівання. Параметри демпфірування підлаштовуються під рельєф і повороти з тією ж швидкістю, з якою людський мозок обробляє візуальну інформацію, хвалиться Ford. Для управління клапанами (для кожного колеса індивідуально) електроніка використовує свідчення декількох датчиків, що знімаються 500 раз в секунду.
Ford F-150 Raptor грунтовно підготувався до стрибків фото №5
Система Terrain Management отримала сім програм - Slippery, Tow / Haul, Sport, Normal, Off-Road, Baja і Rock Crawl (слизьке покриття, буксирування, спорт, нормальний режим, бездоріжжя, Баха і скелелазіння). Є в машині функція Trail 1-Pedal Drive, яка спрощує повільний рух, залишаючи водієві лише управління газом (гальмо активується автоматично пропорційно відпускання педалі). Є і позашляховий круїз-контроль Trail Control. При цьому в майбутньому у Раптора зможуть з`являтися нові позашляхові програми, які будуть оновлюватися «по повітрю».
Ford F-150 Raptor грунтовно підготувався до стрибків фото №6
Опціями є аудіосистема B&O Unleashed з 18 динаміками і круговий огляд, крісла-ковші Recaro і колісні диски з бедлокамі. Випускати новий пікап буде завод Форда в Дірборні (штат Мічиган), а у дилерів він з`явиться влітку. Ще цікавіше, що в наступному році фордівці пообіцяли показати версію під назвою Raptor R.