Гібридний Kia K8 HEV зробив вибір на користь турбомотора | BOSS AUTO
укр|

Гібридний Kia K8 HEV зробив вибір на користь турбомотора

Гібридний Kia K8 HEV зробив вибір на користь турбомотора фото №1
У Південній Кореї почалися продажі гібридної версії седана Kia K8 HEV (K8 Hybrid). Вона отримала турбомотор 1.6 T-GDI Smartstream (180 к.с., 264 Н • м) і електродвигун (44,2 кВт, 60 л.с., 264 Н • м), а також шестиступінчастий «автомат». Комбінована віддача бензоелектричних силової установки досягає 230 л.с. і 350 Н • м. Середня витрата палива складає 5,56-5,95 л / 100 км (залежить від комплектації, обраних коліс і шин).
Гібридний Kia K8 HEV зробив вибір на користь турбомотора фото №2
Цікаво, що гібридна варіація попередника, седана Kia K7, покладалася на атмосферник 2.4 MPI Theta II, і комбінована потужність її установки становила лише 200 «конячок». При цьому середня витрата бензину у четирехдверка K7 Hybrid був вище (6,17 л / 100 км). У базове оснащення Kia K8 HEV входять світлодіодні фари, мультимедійна система з екраном на вісім дюймів, системи запобігання зіткнень і утримання в смузі, дев`ять подушок безпеки, шкіряні сидіння (з електроприводом спереду), підігріви на обох рядах, вентиляція сидіння водія.
Гібридний Kia K8 HEV зробив вибір на користь турбомотора фото №3
У старших комплектаціях додаються вигнутий цифровий кластер (два екрани по 12,3 дюйма), вентиляція переднього пасажирського сидіння, круговий огляд, двоколірний інтер`єр, шкіра наппа і ще цілий список елементів з області комфорту і безпеки. В опціях: система об`ємного звучання Meridian, підвіска з електронним керуванням, панорамний люк, проекційний дисплей. Варто гібрид K8 HEV от 39 130 000 вон без знижок або 36 980 000 вон з урахуванням екологічних пільг. За межами Південної Кореї гібридний K8 з`явиться в другій половині року, уточнив виробник.