Genesis GV70 дебютував з розсипом систем безпеки | BOSS AUTO
укр||

Genesis GV70 дебютував з розсипом систем безпеки

Genesis GV70 дебютував з розсипом систем безпеки фото №1
Презентацію среднеразмерного кросовера Genesis GV70 компанія розділила на дві частини. У жовтні корейці оприлюднили зовнішність і інтер`єр автомобіля, а також трохи розповіли про оснащення. І тільки сьогодні, з розкриттям моторної гами і ряду технічних особливостей, прем`єру моделі можна вважати повністю відбулася.
Genesis GV70 дебютував з розсипом систем безпеки фото №2
Як ми і підозрювали, для GV70 передбачено три двигуни. Це бензинові турбомотори з комбінованим уприскуванням 2.5 (304 к.с., 422 Н • м) і V6 3.5 (380 к.с., 530 Н • м), а також турбодизель 2.2 (210 к.с., 441 Н • м ). Коробка передач в релізі не названа, але напевно це восьмідіапазонний «автомат», як у старшого побратима Genesis GV80. Зате компанія розповіла, що агрегат 3.5 за замовчуванням поєднується з повним приводом, а для моторів 2.5 і 2.2 базовим є задній. Кросовер з наддувной «шісткою» прискорюється з нуля до сотні за 5,1 с. Витрачає такий мотор 11,6 л / 100 км, а найекономічніший варіант - дизельний (7,3 літра в комбінованому циклі).
Genesis GV70 дебютував з розсипом систем безпеки фото №3
З технічних родзинок варто відзначити підвіску Preview Electronic Control, яка підлаштовує свої параметри за показаннями фронтальної камери, а також з урахуванням даних з навігаційної системи. Автопілот Highway Driving Assist II (HDA II) не тільки бере на себе рульове управління при русі в смузі, але може змінити її при включенні поворотника. При цьому він заздалегідь оцінює безпеку маневру і відмовиться від нього, якщо вважатиме небезпечним. Він же здатний ухилятися при підрізання.
Genesis GV70 дебютував з розсипом систем безпеки фото №4
Розробники похвалилися подвійний антибактеріальної очищенням повітря в салоні з ефективністю 99,9% і системою Active Sound Design, яка збагачує реальний звук мотора віртуальними нотками. Ще однією особливістю кросовера стала біометрична ідентифікація водія по відбитку пальця. Вона дозволяє миттєво підлаштувати під конкретну людину сидіння, кермо, проекційний дисплей, навігацію і гучність музики, а також підключитися до платіжної системі Genesis CarPay. Розробники підкреслили, що специфікації машини дійсні для Південної Кореї, де машина з`явиться першою. На інших ринках, куди паркетник потрапить протягом 2021 року можливі відмінності.