Ательє Novitec переробило вигляд і начинку Хуракана Evo RWD | BOSS AUTO
укр|

Ательє Novitec переробило вигляд і начинку Хуракана Evo RWD

Ательє Novitec переробило вигляд і начинку Хуракана Evo RWD фото №1
Компанія Novitec далеко не перший раз звертає свій погляд на моделі марки Lamborghini. Новітній набір перетворень запропонований для купе Huracan Evo RWD. Він включає в себе розсип аеродинамічних компонентів, перекроєні підвіску, нові колісні диски і доопрацьовану вихлопну систему.
Ательє Novitec переробило вигляд і начинку Хуракана Evo RWD фото №2
Для підвіски, зокрема, задумано дві варіації. Перша - просто нові спортивні пружини з заниженням кліренсу на 35 мм. Друга - з блоками пружина-амортизатор типу Coilover. Вона створена в кооперації з KW і спочатку спроектована для гонок GT3. Така володіє 13 рівнями налаштування зусиль стиснення і відбою. Бюро підкреслює, що в модельному ряду Lamborghini модифікація Huracan Evo RWD націлена не на показники високої потужності, але на відточену керованість (багато в чому завдяки низькій масі). Той же акцент зроблений і в даному прикладі тюнінгу, чи йде мова про підвіску або про підвищення притискної сили.
Ательє Novitec переробило вигляд і начинку Хуракана Evo RWD фото №3
Мотор V10 5.2 (610 к.с., 560 Н • м), агрегатований з семиступеневим "роботом" LDF з двома щепленнями, залишився недоторканим. Але Novitec підготував для нього оригінальну вихлопну систему, «оптимізовану з точки зору продуктивності». Можна вибрати матеріал - нержавіюча сталь або легкий сплав інконель. Обидві версії - з теплоізоляцією для зниження температури в моторному відсіку. А за доплату для цієї системи запропоновано покриття з золота 999 проби (для відображення тепла). Наскільки змінюється віддача мотора при апдейте вихлопного тракту, ательє не говорить. Але можна сподіватися на невелике поліпшення паспортних показників исходника. Він, нагадаємо, набирає першу сотню за 3,3 с і розвиває максималку в 325 км / ч.