У Львові планують перетворити територію ЛАЗу на індустріальний парк з будівництва електромобілів. Які перспективи в цієї ідеї?
У цій промисловій зоні неподалік від центру міста виробництво транспорту припинилося щонайменше з 2018 р., а останнє велике замовлення на підприємствах, що належать росіянам (зокрема, бізнесмену Ігорю Чуркіну) було виконане ще під Євро-2012. У Львові давно намагалися відродити тут промислову діяльність, але реальний шанс з´явився тільки зараз, після ухвалення закону про націоналізацію активів, що належать резидентам РФ.  4 травня мер Львова Андрій Садовий запропонував створити тут муніципальний індустріальний парк (ІП), який може стати "базовою локацією для виробництва електромобілів".  І додав, що навіть знає західних інвесторів, готових вкластися в цю справу.
Таким чином, йдеться щонайменше про дві заяви. Розбудувати індустріальний парк та запустити виробництво саме електрокарів та комплектуючих до них. У зв´язку з ухваленими і пропонованими змінами до законодавства, які суттєво збільшують підтримку резидентів ІП, варто очікувати, що таки території промислового розвитку будуть швидше  створюватися, зокрема і на Львівщині.  Але інвестори, які прийдуть саме на промислові об´єкти ЛАЗу поки що не зможуть розраховувати на стимули, які надаватиме нове законодавство про ІП. З іншого боку, схожу державну підтримку можна отримати в рамках законодавства про стимули для виробників електротранспорту. Йдеться, зокрема, про звільнення від ввізного мита та імпортного ПДВ до 2030 р. та від податку на прибуток до 2035 р. Тому не дивно, що Андрій Садовий анонсував саме виробництво електромобілів на місці ЛАЗу.

Експерти вважають цю ідею цілком реалістичною. У кращому разі у Львові, де вже працює концерн "Електрон", може бути створений цілий кластер з виробництва електротранспорту. Звісно, спершу потрібно подолати численні перешкоди (від ринкових до бюрократичних). Як це зробити – читайте в статті Олексія Шевніна на "Діловій столиці" "Електрокари зі Львова. Чи є у Лазу майбутнє після росіянина Чуркіна"