Електрокар Volkswagen ID.6 дебютував в двох Виконання | BOSS AUTO

Електрокар Volkswagen ID.6 дебютував в двох Виконання

Електрокар Volkswagen ID.6 дебютував в двох Виконання фото №1
Китай займає особливе місце в електромобілізаціі Фольксвагена. До 2023 року на платформі MEB в Піднебесній продаватимуть десять моделей, а до 2030-го EV-автомобілі повинні скласти половину продажів компанії. А на салоні в Шанхаї дебютувала важлива складова цього плану - кросовер Volkswagen ID.6. Більш того, машину представили відразу в двох виконаннях - ID.6 Crozz і ID.6 X. Вони один від одного відрізняються оформленням передньої і задньої частини, декором і легкосплавними колесами. А ще версія Crozz довше «ікси» на 15 мм (4891 проти 4876 мм), хоча ширина (1848), висота (1679) і колісна база (2965) у них ідентичні.
Електрокар Volkswagen ID.6 дебютував в двох Виконання фото №2
Трирядне салони теж відрізняються - архітектурою передньої панелі, формою повітропроводів, дверними картами і оббивкою. Але одночасно інтер`єри нагадують внутрішнє оздоблення інших ID-мобілів - дизайном в цілому, фурнітурою і майже повною відсутністю фізичних кнопок. Перед очима водія в обох новинках розташована цифрова приборка діагоналлю 5,3 дюйма, а по центру консолі - 12-дюймовий тачскрін, на який зав`язані майже всі функції.
Електрокар Volkswagen ID.6 дебютував в двох Виконання фото №3
Для електрокроссоверов ID.6 Crozz і ID.6 X передбачені три силові агрегати. Задньопривідні варіанти оснащені одним електромотором потужністю 179 або 204 к.с. і прискорюються до 100 км / год за 9,3 і 9,1 с відповідно. Повнопривідним ж версіями покладено два двигуна (по одному на кожній осі) сумарною віддачею 306 сил. Такий паркетник зможе розганятися до сотні за 6,6 с, але максимальна швидкість у будь-якого «ай-ді-шостого» обмежена на 160 км / ч. Літієво-іонні тягові акумулятори бувають ємністю 58 або 77 кВт • ч, а запас ходу складає від 436 до 587 км за застарілим циклу NEDC.
Електрокар Volkswagen ID.6 дебютував в двох Виконання фото №4
Автомобілі по суті хоч і однакові, але їх виробництво рознесли по різних куточках країни. На спільному підприємстві FAW-VW в місті Фошань збиратимуть пятидверку ID.6 Crozz, а кросовер ID.6 X пропишеться на заводі СП SAIC-VW в Аньтіне. На китайський ринок обидва електромобіля надійдуть влітку 2021 року, а ціни оголосять ближче до старту продажів. За межі Піднебесної модель не вийде, але індекс ID.6 в Європі отримають батарейні седан і універсал на базі концептів серії ID. Vizzion.