Seat Tarraco eHybrid перетворився з концепту в серійну модель | BOSS AUTO
укр||

Seat Tarraco eHybrid перетворився з концепту в серійну модель

Seat Tarraco eHybrid перетворився з концепту в серійну модель фото №1
Кросовер Tarraco eHybrid став третім кроком в електрифікації моделей марки SEAT після Леона eHybrid і Mii electric (для останнього на горизонті вже вимальовується заміна). Заряджається від розетки Tarraco був «передбачений» торішнім шоу-каром Seat Tarraco FR PHEV, тепер представлена ​​конвеєрна версія.
Seat Tarraco eHybrid перетворився з концепту в серійну модель фото №2
Силова установка гібрида складається з 150-сильною турбочетвёркі 1.4 TSI, 85-кіловатного електромотора і шестиступенчатого «робота» DSG. Сумарна віддача системи дорівнює 245 к.с. і 400 Н • м. Літієво-іонної батареї ємністю 13 кВт • ч, за уточненими даними, вистачає на 44-49 км за стандартом WLTP і на 55-58 км по NEDC. З бензином ж і повної батареєю можна проїхати 730 км. Витрата палива в комбінованому циклі дорівнює 1,6-2,0 л / 100 км, а викиди вуглекислого газу - 37-46,4 г / км (WLTP). Максималка - 205 км / ч. Розгін з місця до сотні зараз не вказано, а для шоу-кара заявлено 7,4 с.
Seat Tarraco eHybrid перетворився з концепту в серійну модель фото №3
Силова установка гібрида складається з 150-сильною турбочетвёркі 1.4 TSI, 85-кіловатного електромотора і шестиступенчатого «робота» DSG. Сумарна віддача системи дорівнює 245 к.с. і 400 Н • м. Літієво-іонної батареї ємністю 13 кВт • ч, за уточненими даними, вистачає на 44-49 км за стандартом WLTP і на 55-58 км по NEDC. З бензином ж і повної батареєю можна проїхати 730 км. Витрата палива в комбінованому циклі дорівнює 1,6-2,0 л / 100 км, а викиди вуглекислого газу - 37-46,4 г / км (WLTP). Максималка - 205 км / ч. Розгін з місця до сотні зараз не вказано, а для шоу-кара заявлено 7,4 с.
Seat Tarraco eHybrid перетворився з концепту в серійну модель фото №4
Для прискорення подальшої електрифікації бренду компанія побудувала Центр навчання електромобільності (electromobility Learning Center, eLC), де переучуються співробітники Сеата, почала будівництво «батарейній» лабораторії Test Center Energy і заснувала бренд міської мобільності SEAT MÓ, який нині має в своєму розпорядженні трьома моделями: електричним скутером eScooter 125 , електричними самокатами eKickScooter 25 і eKickScooter 65. Батарейний квадрицикл Seat Minimo увіллється в цей суббренд в 2021-м.
Для просування використання поновлюваних джерел енергії, перш за все вдома, в Іспанії, SEAT скооперуватися з іспанської енергетичної компанією Iberdrola в рамках угоди, підписаної влітку з Volkswagen Group Spain Distribution. Iberdrola розпорядженні декілька сонячними і вітровими електростанціями в Іспанії, Шотландії та США, пропонуючи своїм клієнтам зарядку машин «зеленої» енергією.