Сьогодні в Індії дебютував субкомпакт Renault Kiger на платформі CMF-A, який був анонсований в листопаді 2020 го однойменною шоу-каром. Серійний варіант на 80% повторює прототип, але зовні відрізняється від нього відсутністю яскравих акцентів, спрощеними дахом і заднім бампером, формою бічних дзеркал, молдінгами на дверях і іншими нюансами того ж порядку. «Kiger, вірний обіцянкам шоу-кара, виглядає як кросовер-купе, але його довга колісна база обіцяє відмінну місткість», - заявив шеф-дизайнер Лоренс ван ден Акер, хоча база Кайгер лише на 78 мм більше, ніж у КВІДОМ.
Силові агрегати Kiger, як і очікувалося, отримав від Трайбер. Індійці обиратимуть між двома трициліндровий двигунами - атмосферником 1.0 (72 к.с., 96 Н • м) і турбомотором 1.0 (100 к.с., 160 Н • м). Обидва сполучаються з п`ятиступінчастою "механікою", а автоматичні коробки різні: молодшому покладено «робот» Easy`R, старшому - варіатор XTronic. Привід, звичайно ж, передній. Ніяких передових систем безпеки немає. Кількість ейрбегамі досягає чотирьох, оскільки до двох фронтальним за доплату приєднується пара бічних подушок «круглої форми».
Медіацентр з голосовим управлінням без проводів «зеркаліт» до п`яти смартфонів через Apple CarPlay і Android Auto. Опціонально доступні бесьключевой доступ, кнопковий запуск, біле підсвічування, салонний фільтр стандарту PM2.5 і аудіосистема Arkamys Auditorium 3D Sound з вісьмома динаміками. Бездротової зарядки і люка в даху немає. Терміни запуску і ціни не названі. Передбачається, що Kiger зажадає 550 000-950 000 рупій (575-992 тисячі рублів), щоб протистояти таким конкурентам, як Nissan Magnite, Hyundai Venue, Kia Sonet, Mahindra XUV300, Tata Nexon, Ford EcoSport, Maruti Suzuki Vitara Brezza і Toyota Urban Cruiser.