Леманівського гіперкар Peugeot 9X8 відмовився від антикрила | BOSS AUTO
укр|

Леманівського гіперкар Peugeot 9X8 відмовився від антикрила

Леманівського гіперкар Peugeot 9X8 відмовився від антикрила фото №1
Компанія Peugeot в минулому році заявила про намір вже у 2022-му повернутися в Ле-Ман з гіперкаром, що відповідає новому топового класу LMH (Le Mans Hypercar). Перші тизери обіцяли машину, більш-менш нагадує типові спортпрототип, звичайно, з поправкою на дизайнерські «фішки» від Peugeot. Але офіційно представлений вчора гібрид, який отримав ім`я 9X8, пішов від початкових ескізів.
Леманівського гіперкар Peugeot 9X8 відмовився від антикрила фото №2
Цифри в назві натякають на історичну спадкоємність з минулими прототипами, з 908-м зокрема, а X вказує на гибридность і повний привід. Проект з`явився частиною стратегії Neo-Performance, яка передбачає створення потужних екологічних моделей. Тут маються на увазі і цивільні автомобілі, і гоночні. Зовнішність і начинка 9X8 - результат кооперації колективів інженерів і дизайнерів під керівництвом технічного директора Peugeot Олів`є Янсон і шеф-дизайнера Матіаса Осанна.
Леманівського гіперкар Peugeot 9X8 відмовився від антикрила фото №3
Регламент LMH вказує, що можна використовувати тільки один регульований аеродинамічний компонент, але не сказано, що це неодмінно має бути антикрило. У Peugeot порахували, що для створення потрібного рівня притискної сили можна обійтися і без антикрила зовсім. Тим самим була порушена давня традиція гонок на витривалість. Компанія нагадує, що в «24-х годинах Ле-Мана» антикрило вперше з`явилося в 1967 році на боліді Chaparral 2F, і тепер складно уявити спортпрототип без такої помітної деталі. Але Peugeot вдалося відмовитися від такого елемента, створивши обтічну і гармонійну машину, навіть зовні випадає зі звичного способу гоночних апаратів.
Леманівського гіперкар Peugeot 9X8 відмовився від антикрила фото №4
Про силову установку Hybrid4 ми вже говорили. Тепер потрібно лише уточнити. У задній частині машини встановлений бітурбомотор V6 2.6 з кутом розвалу блоку в 90 градусів і потужністю 680 к.с., який призводить колеса через семиступінчасту секвенталка. На передній осі варто мотор-генератор потужністю 200 кВт (272 к.с.) і одношвидкісний редуктор. Комбінована віддача системи дорівнює 500 кВт (680 к.с.), так що електроніка розподіляє тягу між переднім мотором і ДВС ззаду по ситуації. У ролі енергетичного буфера виступає 900-вольта батарея, створена в кооперації Peugeot Sport і TotalEnergies / Saft.
Леманівського гіперкар Peugeot 9X8 відмовився від антикрила фото №5
У чемпіонаті WEC 2021 року в класі гіперкарів виступають Toyota GR010 Hybrid, SCG 007 LMH і Alpine A480 (перекроєний Rebellion R13 LMP1). У 2022 році в стартовий лист додасться пара Peugeot 9X8. В 2023 ж році за першість в WEC і Ле-Мане ще битимуться боліди Porsche і Audi класу LMDh (за можливостями близькому до LMH). І також в 2023-м в клас LMH прийде Ferrari.

Доставляємо авто із США, Канади, Європи та Кореї на замовлення.
Автомобілі із Америки у Київ, Львів, Івано-Франківськ, Дніпро, Харків, Одеса, Мукачево, Чернівці, Луцьк, Тернопіль, Хмельницький, Рівне, Житомир, Вінниця, Кропивницький, Запоріжжя, Полтава, Чернігів, Миколаїв, Херсон, Суми, Кропивницький, Ужгород, Кривий Ріг, а також купити авто з США в будь якому місті України.