Молодий китайський стартап Xpeng вже заручився підтримкою гіганта електроніки Xiaomi Corporation і котирується на Нью-Йоркській біржі. Наступним серйозним кроком стане вихід на європейський ринок. Першим електромобілем, який китайці запропонують в Старому Світі, стане кросовер Xpeng G3. Процес розбили на два етапи. У грудні 2020 року партія зі ста машин прибуде до Норвегії для вивчення попиту на автомобіль, його просування та налагодження інших процесів, що передують повноцінному виходу на європейський ринок. Останній намічений на 2021 рік. Пізніше планується реалізація седана P7 і ще двох моделей на його ж платформі.
Норвегія обрана не випадково: це зараз найбільший ринок для електрокарів, а частка подібних машин в загальних продажах нових автомобілів за перші шість місяців 2020 го перевищила 48%. А незаперечною конкурентною перевагою кросовера G3 в Старому Світі повинна стати ціна, яка в Великобританії, за чутками, не перевищить 30 000 фунтів. Стільки ж коштує, наприклад, Hyundai Kona Electric. Але G3 завдовжки 4450 мм (колісна база - 2625 мм) помітно крупніше, а його багажник вместительнее (обсяг дорівнює 380-760 л). У Китаї передньопривідний кросовер пропонується з електромотором віддачею 197 л.с. і 300 Н • м і літієво-іонною батареєю ємністю 57,5 і 66,5 кВт • год. Запас ходу - 460 і 520 км.