Компанія Hyundai включила водень в «Стратегію-2025» | BOSS AUTO
укр||

Компанія Hyundai включила водень в «Стратегію-2025»

Компанія Hyundai включила водень в «Стратегію-2025» фото №1
Щоб прискорити перехід до «розумної мобільності», марка Hyundai оновила свою дорожню карту Strategy 2025. Тепер стратегія тримається не на двох, а на трьох стовпах. Нова категорія H2 Solution присвячена розробці та комерціалізації водневих паливних елементів під брендом HTWO. Hyundai має намір створити цілу екосистему і «лінійку транспортних засобів», що включає автомобілі, судна, поїзди, літальні апарати і так далі. Тому бренд входить в альянс Hydrogen Council, щедро інвестує і знаходить нових партнерів. Перша пара стовпів носить колишні найменування SMD (Smart Mobility Device) і SMS (Smart Mobility Service), однак на ділі це три напрямки - електромобілі (EV), міська аеромобільних (UAM) і технології автономного руху (автопілот). Повна електрифікація модельного ряду Hyundai на основних ринках намічена на 2040-й. Через п`ять років марка планує продавати по 560 000 електрокарів в рік.
Компанія Hyundai включила водень в «Стратегію-2025» фото №2
Міська повітряна мобільність (UAM) від Hyundai була описана на виставці CES в січні. Там же здався концептуальний апарат S-A1 eVTOL, що базується на чотирьох принципах: безпека, тиша, доступність і орієнтація на людину. Першим в 2026 році повинен злетіти безпілотний вантажівка UAS (Unmanned Aircraft System) з гібридною силовою установкою. За ним в 2028-м піде чисто електричний UAM для внутрішньоміських пасажирських авіаперевезень. У 2030-х повітряні мости з`єднають сусідні міста.