Американці закрили прийом замовлень на GMC Hummer Edition 1 | BOSS AUTO
укр|

Американці закрили прийом замовлень на GMC Hummer Edition 1

Американці закрили прийом замовлень на GMC Hummer Edition 1 фото №1
Тираж вітальній версії позашляховика Ford Bronco покупці забронювали за кілька годин, а прийом замовлень на суперпікап Ram 1500 TRX Launch Edition закрили через три години після відкриття. Але ще швидше в цьому плані виявилися клієнти GMC, які повністю зарезервували електропікап Hummer EV Edition 1 за годину - на рік вперед. Хоча американці не повідомляють, скільки саме машин у стартовій версії буде зроблено. А ще фахівці GMC поділилися новими подробицями про Хаммері. Наприклад, в довжину новинка вимахнула до 5507 мм, а її ширина і колісна база досягають 2201 і 3445 мм. Пікап Tesla Cybertruck помітно довшою і ширшою, і відстань між осями у нього більше.
Американці закрили прийом замовлень на GMC Hummer Edition 1 фото №2
На відміну від більшості сучасних повнорозмірних пікапів, GMC Hummer EV позбавлений рамної конструкції, а вся структура зав`язана на блок літій-іонних батарей, до якого кріпляться підрамники. Підвіска у моделі спереду і ззаду незалежна, а її ходи досягають 330 мм. Завдяки пневмоподвеске, дорожній просвіт і показники геометричної прохідності змінюються в широкому діапазоні. У базовому положенні кліренс становить 257 мм, а кути в`їзду і з`їзду і рампи - 41,5 і 31,6 градуса відповідно. У режимі Terrain Mode ті ж показники вже 302 мм, 44,3 і 33,7 градуса. При цьому глибина подоланого броду варіюється від 660 до 711 мм.
Американці закрили прийом замовлень на GMC Hummer Edition 1 фото №3
Самий екстремальний позашляховий режим Extract Mode вимагає доплати, але натомість клієнт отримає автомобіль, який піднімає кузов над землею на висоту 404 мм. У такому положенні ходи підвісок вибираються повністю, кути в`їзду і з`їзду збільшуються до 49,7 і 38,4 градуса, а висота броду - до 813 мм. Плюс позашляховий арсенал тримоторний модифікацій доповнений електронноуправляємой блокуванням переднього диференціала і її імітацією на задній осі в поєднанні з функцією векторизації тяги. Перші машини встануть на конвеєр заводу Factory ZERO восени 2021 року, а покупцям додатково запропонують 200 різних фірмових аксесуарів.