Тираж вітальній версії позашляховика Ford Bronco покупці забронювали за кілька годин, а прийом замовлень на суперпікап Ram 1500 TRX Launch Edition закрили через три години після відкриття. Але ще швидше в цьому плані виявилися клієнти GMC, які повністю зарезервували електропікап Hummer EV Edition 1 за годину - на рік вперед. Хоча американці не повідомляють, скільки саме машин у стартовій версії буде зроблено. А ще фахівці GMC поділилися новими подробицями про Хаммері. Наприклад, в довжину новинка вимахнула до 5507 мм, а її ширина і колісна база досягають 2201 і 3445 мм. Пікап Tesla Cybertruck помітно довшою і ширшою, і відстань між осями у нього більше.
На відміну від більшості сучасних повнорозмірних пікапів, GMC Hummer EV позбавлений рамної конструкції, а вся структура зав`язана на блок літій-іонних батарей, до якого кріпляться підрамники. Підвіска у моделі спереду і ззаду незалежна, а її ходи досягають 330 мм. Завдяки пневмоподвеске, дорожній просвіт і показники геометричної прохідності змінюються в широкому діапазоні. У базовому положенні кліренс становить 257 мм, а кути в`їзду і з`їзду і рампи - 41,5 і 31,6 градуса відповідно. У режимі Terrain Mode ті ж показники вже 302 мм, 44,3 і 33,7 градуса. При цьому глибина подоланого броду варіюється від 660 до 711 мм.
Самий екстремальний позашляховий режим Extract Mode вимагає доплати, але натомість клієнт отримає автомобіль, який піднімає кузов над землею на висоту 404 мм. У такому положенні ходи підвісок вибираються повністю, кути в`їзду і з`їзду збільшуються до 49,7 і 38,4 градуса, а висота броду - до 813 мм. Плюс позашляховий арсенал тримоторний модифікацій доповнений електронноуправляємой блокуванням переднього диференціала і її імітацією на задній осі в поєднанні з функцією векторизації тяги. Перші машини встануть на конвеєр заводу Factory ZERO восени 2021 року, а покупцям додатково запропонують 200 різних фірмових аксесуарів.