Оновлений Lexus ES зробив акцент на безпеці | BOSS AUTO

Оновлений Lexus ES зробив акцент на безпеці

Оновлений Lexus ES зробив акцент на безпеці фото №1
Седан Lexus ES сьомого покоління, створений в 2018 році, постав на автошоу в Шанхаї в переробленому вигляді. Зовнішні коригування торкнулися носову частину і колісні диски (з`явилися нові версії від 17 до 19 дюймів), салон отримав нову мультимедійну систему з сенсорним дисплеєм і нові версії обробки, а найбільше уваги інженери приділили шасі з метою ще сильніше зміцнити зв`язок автомобіля і водія.
Оновлений Lexus ES зробив акцент на безпеці фото №2
Зокрема, на версії F Sport впроваджена адаптивна підвіска AVS з новими соленоїдами, керуючими клапанами в амортизаторах. Вона володіє розширеним діапазоном регулювання сили опору і забезпечує швидку реакцію навіть на слабкі коливання. Це поліпшило відгук седана на відхилення керма, одночасно підвищивши комфорт. На всіх версіях доопрацьовані гальма. Змінилася конструкція головного гальмівного циліндра, дозволивши зменшити холостий хід педалі. Збільшилася жорсткість кріплення педалі гальма, а сама вона отримала розширену накладку. На гібридної модифікації скориговані настройки гальм, заради більш точного і зрозумілого управління уповільненням.
Оновлений Lexus ES зробив акцент на безпеці фото №3
Седан обзавівся покращеною версією комплексу безпеки Lexus Safety System. У неї доданий асистент екстреного маневрування, цифрове дзеркало заднього виду і камери бічного огляду поліпшені, що підвищило якість зображення вдень і вночі. Система Low Speed ​​Acceleration Control допомагає уникнути ненавмисного прискорення при помилковому натисненні педалі газу, також з`явився блокатор прискорення перед перешкодою (наприклад на парковці). Краще стала розпізнаватися смуга руху, а утримання по центру тепер працює плавніше. Згадані спочатку фари, що функціонують за принципом сканера (обертові дзеркала і швидко перемикаються світлодіоди), дозволяють чітко бачити пішоходів і дорогу, але запобігають осліплення сусідів по потоку і зустрічних водіїв. До того ж динамічний круїз-контроль навчився завчасно знижувати швидкість перед криволінійними ділянками дороги.
Оновлений Lexus ES зробив акцент на безпеці фото №4
Ряд функцій в седані доступний тільки на окремих ринках. Наприклад, в Японії Lexus ES вміє аварійно зупинятися, якщо при русі на автопілоті водій довго не робить ніяких дій. Електроніка вважає, що він заснув або йому стало погано, плавно зупиняє машину в межах смуги, включає аварійку, відкриває двері і викликає швидку через мережу першої допомоги HELPNET. А в Китаї на «і-Есе» можна використовувати смартфон в ролі ключа. Якщо телефон буде втрачено, цю функцію легко заблокувати дистанційно.