Kia EV6 повністю розкрився в версіях GT і GT-Line | BOSS AUTO
укр|

Kia EV6 повністю розкрився в версіях GT і GT-Line

Kia EV6 повністю розкрився в версіях GT і GT-Line фото №1
Електрокар Kia EV6 був показаний два тижні тому без характеристик, так що компанія занурилася в опис нового дизайнерського мови. А зараз виробник розкрив повні дані про модель, яка, крім вихідної версії, обзавелася варіантами GT-Line і GT (червоний і сірий автомобілі на знімках в новини). Модель на платформі E-GMP отримала кілька версій щодо віддачі, приводу (задній або повний) і обсягом тягової батареї (їх дві на вибір).
Kia EV6 повністю розкрився в версіях GT і GT-Line фото №2
Базові версії EV6 і EV6 GT-Line отримали задній привід з електромотором, який видає 170 к.с. і 350 Н • м, а також батарею ємністю 58 кВт • ч (все як у соплатформенного електрокара Hyundai Ioniq 5). При повному приводі з тієї ж базової батареєю віддача підвищується до 235 сил і 605 Н • м. Збільшена батарея - це вже 77,4 кВт • год. Вона доступна і EV6, і EV6 GT-Line. При цьому акумуляторі потужність задньопривідних версій складе вже 229 к.с. (350 Н • м), а повнопривідних - 325 к.с. (605 Н • м).
Kia EV6 повністю розкрився в версіях GT і GT-Line фото №3
Топовий Kia EV6 GT вже за замовчуванням оснащений старшим з двох акумуляторів і повним приводом, а віддача пари його моторів дорівнює 585 к.с. і 740 Н • м. Максималка такої версії - 260 км / ч, а прискорення з нуля до ста займає 3,5 с. Повнопривідний варіант електрокара зі старшою батареєю (але не GT) справляється за 5,2 с. Повний привід при молодшому акумуляторі означає розгін до сотні за 6,2 с. Ну а найбільший запас ходу забезпечить старша батарея при задньому приводі (510 км з комбінованого циклу WLTP).
Kia EV6 повністю розкрився в версіях GT і GT-Line фото №4
Нове покоління теплового насоса використовує для обігріву салону тепло, що виділяється при роботі системи охолодження компонентів електроприводу. Так що якщо на вулиці мінус сім градусів, запас ходу можна порівняти (80%) з пробігом при плюс двадцяти п`яти. Додаткову економію можна отримати, якщо грамотно розпоряджатися рекуперацією енергії на гальмуванні. А її можна налаштовувати підрульовими пелюстками (без рекуперації, рівні 1-3, автоматичний і i-Pedal - їзда в одну педаль, коли можна майже не задіяти педаль гальма в звичайних умовах).
Kia EV6 повністю розкрився в версіях GT і GT-Line фото №5
Серед цікавих особливостей машини: дистанційний самопарковщік Remote Smart Parking Assist, що запускається з смартфона, аудіосистема Meridian з 14 динаміками, технологія Active Sound Design (підлаштовує звучання виходячи з швидкості автомобіля), можливість підзарядити від «повного» електрокара батарею «сів» побратима. А в модифікації GT гнучке управління парою моторів дозволяє програмно реалізувати імітацію електронноуправляемий диференціала підвищеного тертя. Прийом замовлень на деяких ринках відкриється сьогодні, 30 березня, а початок продажів намічено на друге півріччя.