Mazda 3 наростило потужність на японському ринку | BOSS AUTO
укр||

Mazda 3 наростило потужність на японському ринку

Mazda 3 наростило потужність на японському ринку фото №1
Седан і хетчбек Mazda 3 пройшли технічну модернізацію на японському ринку. Так, в помірній гібридній системі M Hybrid, покладеної бензиновому мотору із запалюванням від стиснення Skyactiv-X 2.0, змінено ПО. Це поліпшило відгук на натиснення педалі акселератора. А цикл SPCCI (Spark Plug Controlled Compression Ignition) був оптимізований, що підвищило віддачу ДВС з 180 к.с. і 224 Н • м до 190 к.с. і 240 Н • м (і це не рахуючи короткої допомоги на розгоні з боку електромотора, що видає 6,5 к.с. і 61 Н • м).
Другий апдейт стосується турбодизеля Skyactiv-D 1.8, у якого допрацювали програму управління. В результаті віддача підвищилася з 116 к.с. і 270 Н • м до 130 к.с. при тому ж максимальному моменті, що крутить. До того ж покращений мотор гостріше реагує на натиснення педалі акселератора, в тому числі і на високих (за мірками дизелів) оборотах, тобто після 3000 об / хв. В результаті було покращено прискорення з ходу без шкоди для економічності.
Mazda 3 наростило потужність на японському ринку фото №2
Інші зміни включають в себе коригування параметрів пружин і амортизаторів (для кращого гасіння вібрацій), добавку шестиступінчастою «механіки» до передньопривідним версіями з бензиновим агрегатом Skyactiv-G 2.0 (156 к.с., 199 Н • м), підвищення робочої швидкості автопілота Cruising