Німці розсекретили нові моделі Audi RS 3 і RS3 Sportback. Як і очікувалося, турбопятёрка 2.5 TFSI видає тут 400 к.с. (5600-7000 об / хв) і 500 Н • м (2250-5600 об / хв). Потужність залишилася та ж, що була у попередників (але досягається раніше), а максимальний обертовий момент підріс на 20 Н • м. Надбавка дозволила добитися прискорення з місця до сотні за 3,8 с проти 4,1 с у минулого покоління. Ще важливіше, що пара отримала новий задній диференціал з механізмом RS Torque Splitter (йому ми присвячували цілий розповідь).
Система RS Torque Splitter на треку дозволяє подавати крутний момент на одне із задніх коліс повністю (режим RS Torque Rear, він же режим дріфту), перекидаючи туди до 1750 Н • м тяги. А в режимі RS Performance, оптимізованому для кільцевих трас, новий механізм дозволяє по повній задіяти всі можливості мотора, трансмісії, шасі і полуслік (Pirelli P Zero Trofeo R), які вперше стали заводський опцією на RS 3. Інші режими Audi drive select: Comfort , Auto, Dynamic, RS Individual, Efficiency.
Природно, «ерескі» належить і перекроєні шасі. Спереду був збільшений негативний кут розвалу, заради чого машина отримала модифіковані шарнірні опори, на нижніх поперечних важелях з`явилися більш жорсткі підшипники. Жорсткіше стали підрамники і стабілізатори поперечної стійкості. Ззаду теж застосовані більш жорсткі важелі, збільшений негативний розвал коліс. При цьому покупець зможе вибрати з двох підвісок: спортивної RS з новими амортизаторами і адаптивної RS plus з безперервним керуванням кожним амортизатором індивідуально. У будь-якому випадку кузов знаходиться на 25 мм нижче, ніж в A3, і на 10 мм нижче, ніж в S3.
Двигуну асистує семиступінчастий "робот" з двома зчепленнями. Довершує набір повністю регульована вихлопна система, яка припускає проміжні положення заслінок (настройки управляються через селектор Audi drive select). Максималка нових RS 3 за традицією обмежена на рівні 250 км / ч, але в якості опції лімітатор можна підняти до 280 км / год, а з пакетом RS Dynamic і керамічними гальмами спереду (диски 380 на 38 мм замість 375 на 36 мм) - до 290 км / год. Європейські дилери вже почали прийом заявок на нові «ерескі», а старт продажів намічений на осінь. Хетчбек коштує від 60 000 євро, а седан - від 62 000 євро.
Доставляємо авто із США, Канади, Європи та Кореї на замовлення.
Автомобілі із Америки у Київ, Львів, Івано-Франківськ, Дніпро, Харків, Одеса, Мукачево, Чернівці, Луцьк, Тернопіль, Хмельницький, Рівне, Житомир, Вінниця, Кропивницький, Запоріжжя, Полтава, Чернігів, Миколаїв, Херсон, Суми, Кропивницький, Ужгород, Кривий Ріг, а також купити авто з США в будь якому місті України.