Перша репліка Bentley Blower розкрила особливості проекту | BOSS AUTO

Перша репліка Bentley Blower розкрила особливості проекту

Перша репліка Bentley Blower розкрила особливості проекту фото №1
Епоха автомобілів типу моделей Morgan йде в минуле, та й звичайним машинам з ДВС довго не протягнути. Розуміючи це, компанії все частіше дають волю ностальгічним настроям. Наприклад, в 2019 році бюро Mulliner, що при дворі Bentley, заявило про будівництво дюжини довоєнних спорткарів Blower. На виконання завдання британці відрядили собі два роки і ось через половину терміну створили зразок Car Zero. Машина являє собою повністю готову двухдверку, але до жодного з дванадцяти замовників не відправиться - на ній будуть проводитися випробування, а вже за їх результатами в компанії ухвалять рішення про початок складання серії Blower Continuation.
Перша репліка Bentley Blower розкрила особливості проекту фото №2
Всього на розробку і складання випробувального зразка знадобилося близько 40 000 людино-годин, але не одного тільки придворного ательє. Наприклад, шасі з товстолистової сталі було вручну сформувати і склепаних майстрами компанії Israel Newton
Перша репліка Bentley Blower розкрила особливості проекту фото №3
Двигун - теж новодел, але відтворений за історичними схемами. Цікаво, що над розробкою оригінального агрегату свого часу працював сам батько-засновник британської фірми Уолтер Оуен Бентлі. А ось для споруди мотора серії Blower Continuation залучили спеців реставраційного ательє NDR. Нова стара «четвірка» 4.4 з чотирма клапанами на циліндр обладнана автентичним нагнітачем Amherst Villiers і по раніше заявленим даними повинна видавати 243 к.с. Всередині - алюмінієві поршні і магнієвий картер. Без малого сто років тому автомобіль в подібній специфікації розігнався до рекордних 222 км / ч.
Перша репліка Bentley Blower розкрила особливості проекту фото №4
Тепер Blower Car Zero повинен перевірити надійність власної конструкції. За спеціально розробленою програмою у нього заплановано не менше 8000 км маршруту спеціальної траси, які еквіваленти 35 000 км доріг загального користування. Тоді ж і стануть відомі реальні динамічні характеристики. Першим сміливцем, який спробує розігнати машину до граничної швидкості, виявився глава компанії Bentley Motors Едріан Холлмарк. Якщо все пройде гладко, то буде дано старт виробництва тих самих дванадцяти клієнтських автомобілів. Відзначимо, що весь тираж вже розкуплений.