Mercedes-AMG представив 800-сильну гібридну установку | BOSS AUTO
укр|

Mercedes-AMG представив 800-сильну гібридну установку

Mercedes-AMG представив 800-сильну гібридну установку фото №1
В цьому році ми побачимо перший повноцінний AMG-електрокар на базі моделі Mercedes-EQ, але до цього німці покажуть спорткар Mercedes-AMG GT 73, який першим отримає розроблену з нуля гібридну установку E Performance. У ній бітурбодвігатель M177 V8 4.0 поєднується з електричною установкою - двоступеневої трансмісією, об`єднаної з заднім диференціалом з електронним управлінням, і синхронним мотором, який на піку видає 204 к.с. і 320 Н • м. Сумарна ж віддача системи досягає 816 сил, а крутний момент перевищує 1000 Н • м.
Mercedes-AMG представив 800-сильну гібридну установку фото №2
Над електромотором, який за замовчуванням призводить задні колеса і ніяк не пов`язаний з девятідіапазонной коробкою передач AMG Speedshift MCT з набором мокрих фрикціонів замість гідротрансформатора, встановлена ​​400-вольта тягова батарея. Вона важить 89 кг, а кожна з 560 літій-іонних осередків отримала власне охолодження і поміщена в окрему спеціальну оболонку з товщиною стінок в міліметр. У блоці акумуляторів завдяки електричному насосу циркулює 14 л охолоджуючої рідини, яка підтримує оптимальні 45 градусів за Цельсієм. Батарея заряджається не тільки рекуперацією, але і від мережі за допомогою бортового чарджера на 3,7 кВт.
Mercedes-AMG представив 800-сильну гібридну установку фото №3
Таку ж гібридну систему отримає і прийдешній Mercedes-AMG C 63 4Matic EQ Power Sport з тією різницею, що замість двигуна V8 з`явиться дволітрова «четвірка» М139, оснащена комбінованим електричним наддувом і встановлена ​​під капотом поздовжньо. Електромотор також буде спочатку вирощують колеса задньої осі, але при їх прослизанні під час їзди в електричному режимі частина моменту через карданний вал передаватиметься на передню вісь. Сумарна потужність для цешки заявлена ​​на рівні 653 к.с. Супергібрід на базі C-класу нового покоління ми чекаємо в 2022 році.