Французька марка Peugeot, що входить в альянс Stellantis, сьогодні представила новий логотип, намальований власною студією Peugeot Design Lab. Поточний товарний знак був запущений в 2010-му, але перестав «йти в ногу з часом», тому бренд «відкриває нову сторінку в своїй історії». Офіційний сайт пройшов модернізацію і вже показує свіжу «айдентику», а першою моделлю з новим лого (одинадцятим за рахунком) стане хетчбек Peugeot 308 третього покоління, який дебютує в цьому році. Закриємо стару сторінку історії Peugeot. Згідно з офіційним звітом, за 2020 рік марка продала по всьому світі 1 118 912 автомобілів (-23%). Найбільш затребуваною моделлю з результатом в 240 631 одиницю була пятідверка Peugeot 208 другого покоління, визнана «Автомобілем року в Європі». За хетч слідують паркетники Peugeot 2008 (204 439 штук) і 3008 (152 821). У Росії за той же термін вдалося реалізувати 4516 машин (-4%), лідерами стали мінівени Traveller (1705), Expert (966) і Boxer (900).